№ 7 (2022): Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі

Статті

В. О. Іваненко, Т. В. Боцян, І. О. Клімова
5-15
АВС-АНАЛІЗ ЯК ДІЄВИЙ АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ В СИСТЕМАХ МАРКЕТИНГУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
PDF
Г. В. Кушнірук, Ю. С. Дорош
16-23
ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДІВ МІЖНАРОДНИХ ГОТЕЛЬНИХ МЕРЕЖ НА РИНКУ ГОСТИННОСТІ УКРАЇНИ
PDF
Б. В. Луговий, Н. Д. Островська, С. В. Герчанівська
24-30
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
PDF
Р. В. Матюшенко
31-36
РОЛЬ БЕНЧМАРКІНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ
PDF
Б. Я. Полотай, Б. В. Жмур-Клименко
37-42
РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС ПІД ЧАС ВІЙНИ
PDF
М. Й. Рутинський, В. В. Зайченко
43-49
КОНЦЕПЦІЯ «FOOD PLATING» У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ УКРАЇНИ
PDF
Р. С. Шулла, М. М. Попик
50-69
АНАЛІТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ «ДИРЕКТ-КОСТИНГ» ПРИ ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В СФЕРІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
PDF
Г. П. Щука, Л. В. Ковальська, Ю. В. Безрученков
70-76
ПОДІЄВИЙ ТУРИЗМ: УТОЧНЕННЯ БАЗОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК
PDF
О. Б. Осінська, Н. Д. Островська
77-83
ОРІЄНТИРИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ
PDF