Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Вісник ЛТЕУ. Економічні науки
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Цілі та проблематика
Етичні норми
Порядок рецензування статей
Політика відкритого доступу
Авторам
Умови публікації статей
Вимоги щодо змісту статей
Вимоги щодо оформлення статей
Тематичні розділи
Оплата публікації статті
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 62 (2021): Вісник ЛТЕУ. Економічні науки
№ 62 (2021): Вісник ЛТЕУ. Економічні науки
DOI:
https://doi.org/10.36477/2522-1205-2021-62
Опубліковано:
2021-01-04
Випуск
Download the issue as one file
Статті
АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ СУБ’ЄКТІВ БІЗНЕСУ
П. О. Куцик, Р. М. Воронко, К. І. Редченко, О. С. Воронко
4-11
PDF
ЗАЛЕЖНІСТЬ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ВІД ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ: ТЕНДЕНЦІЇ ЗМІНИ ІНДИКАТОРІВ
Н. Г. Міценко, Б. І. Кабаці, А. О. Федоренко
12-21
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ ВИБОРУ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ РЕГІОНУ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ
Н. В. Білецька, Л. В. Транченко, О. М. Транченко, Р. І. Лопатюк
22-31
PDF
ОЦІНКА ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ
Т. Е. Лебеденко, Г. В. Крусір, В. І. Соколова, Г. С. Шунько
32-37
PDF
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
О. О. Трут
38-44
PDF
КУЛЬТУРА, ІННОВАЦІЇ І ПРИБУТОК У СТАТИЧНІЙ ТА ДИНАМІЧНІЙ МОДЕЛЯХ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Б. М. Шевчик
45-54
PDF
ВІТЧИЗНЯНА МЕТАЛУРГІЙНА ГАЛУЗЬ В УМОВАХ ВПЛИВУ ГЛОБАЛЬНИХ ЧИННИКІВ
Ю. В. Полякова, О. Є. Шайда
55-61
PDF
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Н. О. Батьковець, Г. А. Батьковець
62-67
PDF
ВПЛИВ МАКРОЕКОНОМІЧНИХ ЧИННИКІВ НА ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВ
Н. І. Власюк
68-74
PDF
ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ПРОВАДЖЕННЯ
І. М. Шиндировський
75-80
PDF
СТРУКТУРА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ
О. В. Колянко
81-85
PDF
ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА РЕАЛІЗАЦІЮ КРЕАТИВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНДИВІДА
О. І. Кліпкова
86-92
PDF
ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЧНОЇ КРИЗИ
Ю. Б. Миронов, В. А. Микита, О. Р. Сватюк
93-100
PDF
ДО ПИТАННЯ ПРОБЛЕМ І ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ БІРЖОВОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
І. І. Олексин, Ю. О. Бас
101-107
PDF
СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК ДІЄВА СИСТЕМА РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Н. І. Фединець, Н. Б. Білозор
108-114
PDF
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНО-ЕКСКУРСІЙНОГО МАРШРУТУ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
І. І. Тучковська
115-120
PDF
ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ УКРАЇНИ
І. І. Свидрук, О. Ю. Клепанчук
121-131
PDF
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
О. Ю. Бурдик
132-136
PDF
Мова
English
Українська