DEVELOPMENT OF REQUIREMENTS TO CONSUMER PROPERTIES OF HIKING FOOTWEAR

  • M. P. Stefanyk Lviv Academy of Commerce
  • N. I. Popovych Lviv Academy of Commerce
Keywords: hiking footwear, commodity science, consumer demands, consumer properties, innovation

Abstract

The problem of modern market classification of footwear range has been discussed. According to the results of published data it was proved that the creation of new item group, specific and intraspecific assortment of individual segments of the domestic footwear market (travel, sports, etc.) is to be based on the current sports list according to the rules of “Unified Sports Classification of Ministry on Affairs of Youth and Sports in Ukraine” and the relevant international classifications. The commodity characteristic of hiking footwear consumer properties was given according to the principles of Lviv Footwear Commodity Science School. In particular, the development of consumer requirements to this footwear has been done on separate levels within the three classes in the "footwear–consumer–environment" system. The examples of the innovations use in the production of hiking footwear to meet the consumers demands have been showed.

References

1. Стефаник М. П. Проблеми ідентифікації ту-ристичного взуття / М. П. Стефаник, Н. І. Попович, М. С. Беднарчук // Актуальні проблеми теорії і практики експертизи товарів : матеріали ІІ-ї міжна-родної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Полтава, 18-20 березня 2015 року). – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 194-196.
2. Закон України “Про туризм” №124 – VIII (124-19) від 15.01.2015 р.
3. Обувь спортивная. Классификация : ГОСТ 25189-82. – [Действующий с 1982-29-03]. – М. : Издательство стандартов, 1982. – 4 с.
4. Товарознавство. Терміни та визначення: ДСТУ 3995–2000. – [Чинний від 2001-01-01]. – К. : Держстандарт України, 2000. – 14 с.
5. Половніков І. І. Теоретичні та експеримен-тальні дослідження спортивного взуття для скейт-бордингу : монографія / І. І. Половніков, Н. І. Попо-вич, М. С. Беднарчук. – Львів : Вид-во ЛКА, 2012. – 404 с.
6. Кушнір М. К. Товарознавство непродоволь-чих товарів. Ч. III. Товарознавство взуттєвих това-рів : підручник / М. К. Кушнір, Н. П. Тихонова. – К. : НМЦ “Укоопосвіта”, 2001. – 266 с.
7. Кушнір М. К. Кафедрі товарознавства непро-довольчих товарів – 55 років / М. К. Кушнір // Віс-ник Львівської комерційної академії. – Львів : Ви-давництво Львівської комерційної академії, 2002. – Вип. 5. – С. 205-214. – (Серія товарознавча).
8. Кушнір М. К. Методологічні основи систем-ного підходу як методу товарознавства [Текст] / М. К. Кушнір. – Львів : Видавництво Львівської ко-мерційної академії, 2002. – 28 с.
9. Беднарчук М. С. Товарознавчі аспекти фор-мування національного ринку взуття : монографія [Текст] / М. С. Беднарчук. – Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2009. – 476 с.
10. 150g 3M Thinsulate TM Ultra [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://terraincognita.ua/ukr/materials/150g_3m_thinsulate_tm_ultra.html.
11. Беднарчук М. С. Наукові основи формуван-ня асортименту і якості взуття спеціального приз-начення : монографія / М. С. Беднарчук. – Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2015. – 528 с.
12. Половніков І. І. Дослідницькі технології у виробництві спеціального взуття : монографія / І. І. Половніков, В. І. Андрущак, М. С. Беднарчук. – Львів : Видавництво Львівської комерційної акаде-мії, 2014. – 368 с.
13. Половніков І. І. Стабілографічне тестування біомеханічної системи “стопа – взуття – рухома опора” спортсменів-скейтбордистів / І. І. Половни-ков, М. О. Носко, Н. І. Попович // Вісник КНУТД. – 2011. – № 2 (58). – С. 196-203.
14. Сироткіна І. Є. Біомеханіка між наукою і мистецтвом / І. Є. Сироткіна // Питання історії при-родознавства і техніки. – 2011. – № 1. – С. 46-70.
15. Попович Н. І. Біомеханічні властивості стоп – важливий чинник формування споживних власти-востей взуття / Н. І. Попович, І. І. Половніков, М. С. Беднарчук // Проблеми формування асорти-менту, якості і екологічної безпечності товарів : ма-теріали ІІІ-ої міжнародної наук.-практ. конф., тези доповідей (Львів, 12 листопада 2015 року) / [відп. ред. П. О. Куцик]. – Львів : Видавництво “Растр-7”, 2015. – 284 с.
16. Попович Н. І. Покращання гігієнічних влас-тивостей туристичного взуття шляхом використання новітніх технологій / Н. І. Попович, М. С. Бед-нарчук // Вісник КНУТД. – 2012. – № 6 (68). – С. 134-140.
17. Беднарчук М. С. Встановлення базових зна-чень показників якості матеріалів для підкладки осінньо-зимового взуття для молоді / М. С. Беднар-чук // Вісник Хмельницького національного універ-ситету, 2009. – № 4 (137). – С. 179-182.
18. Беднарчук М. С. Напрями формування асор-тименту екологічно безпечного взуття / М. С. Бед-нарчук // Вісник Київського національного універ-ситету технологій та дизайну : збірник наукових праць. – 2008. – № 1 (39). – С. 112-116.
19. Байдакова Л. І. Нові напрямки розвитку асортименту туристичного взуття / Л. І. Байдакова, М. П. Стефаник, Н. І. Попович // Вісник Львівської комерційної академії. – Львів : Видавництво ЛКА, 2015. – Вип. 15. – С. 5-11. – (Серія товарознавча).
Published
2016-03-22
Section
COMMODITY SCIENCE AND EXPERTISE OF NON-FOOD PRODUCTS