№ 11 (2024): Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Головна
Архіви
Про журнал
ВІДКРИТИЙ ДОСТУП
ПУБЛІКАЦІЙНА ЕТИКА
РЕЦЕНЗУВАННЯ
ПРОТИДІЯ ПЛАГІАТУ
РОЗГЛЯД ІНФОРМАЦІЇ ТА ЗВЕРНЕНЬ
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
ДЛЯ АВТОРІВ
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
№ 11 (2024)
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Статті
Г.О. Горіна
5-16
ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В М. ЛОДЗЬ ТА ЛОДЗЬКОМУ ВОЄВОДСТВІ У 2004–2021 РР.
PDF (English)
Н.Д. Островська, Б.В. Луговий
17-23
ІНСТРУМЕНТИ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА У СФЕРІ ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ В УМОВАХ КРИЗИ
PDF
Ю.В. Ставська, Р.Є. Ярошинський
24-34
ТЕХНОЛОГІЇ ПРОМОЦІЇ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА: КЕЙС НЕМЕРЕЖЕВОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ВІЙНИ
PDF
М.К. Турчиняк, Б.Я. Полотай, А.А. Даньчишин
35-42
УКРАЇНСЬКЕ ВИНОРОБСТВО В УМОВАХ ВІЙНИ
PDF
Ю.В. Храмцова
43-51
АНАЛІЗ ЧАСТО ВИКОРИСТОВУВАНИХ У ТУРИЗМІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ПОСТІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙ, ПРОБЛЕМИ В ЇХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ТА ВПРОВАДЖЕННІ
PDF
В.С. Церклевич, А.В. Діль, К.В. Петришена
52-64
РОЗВИТОК БРЕНДУ РЕСТОРАНУ В УМОВАХ ВІЙНИ: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, «LOCAL FOOD», ТУРИСТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ
PDF