№ 2 (2021): Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Головна
Архіви
Про журнал
ВІДКРИТИЙ ДОСТУП
ПУБЛІКАЦІЙНА ЕТИКА
РЕЦЕНЗУВАННЯ
ПРОТИДІЯ ПЛАГІАТУ
РОЗГЛЯД ІНФОРМАЦІЇ ТА ЗВЕРНЕНЬ
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
ДЛЯ АВТОРІВ
Євроінтеграція
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
№ 2 (2021)
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Статті
Halina Powęska
5-13
DOBRA KULTURY JAKO OBIEKTY AKTYWIZACJI TURYSTYCZNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH O DOMINUJĄCEJ ROLI WALORÓW WYPOCZYNKOWYCH
PDF
Д. І. Басюк, Т. Л. Мостенська, М. Г. Руднєва, О. І. Арабаджийський
14-20
СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ
PDF
О. В. Виноградова, Н. І. Дрокіна
21-29
SERM СТРАТЕГІЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
PDF
Mitsenko Mitsenko, Riznyk Riznyk
30-39
MANAGEMENT OF LABOR MOTIVATION ON ENTERPRISES OF SANATORIUM-RESORT COMPLEX
PDF
Г. Т. П’ятницька
40-48
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ КРИЗИ
PDF
Р. В. Сагайдак-Никитюк, С. В. Барнатович
49-53
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ КАТЕГОРІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
PDF
І. І. Свидрук
54-63
ДЕТЕРМІНАНТИ РАДИКАЛЬНИХ ІННОВАЦІЙ У КЛАСТЕРНИХ УТВОРЕННЯХ КУЛЬТУРНОГО ТУРИЗМУ
PDF
Б. Б. Семак
64-71
ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА МАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ
PDF
І. І. Тучковська
72-77
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ: ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
PDF