ПУБЛІКАЦІЙНА ЕТИКА

Редакція наукового журналу «Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі» вважає, що етичні аспекти публікації є важливою частиною редакційної роботи та процесу перегляду наукових статей. Запобігання невідповідним діям, таким як несуміляція, плагіат, несе відповідальність будь-який автор, редактор, рецензент, видавець та інститут, які беруть участь у процесі публікації.

Редакція відповідає за Етику публікації та публікацію недбалості на основі кодексу поведінки COPE Кодекс поведінки та рекомендації щодо найкращої практики для журнальних редакторів та Кодексу поведінки для видавців журналів з метою забезпечення високої якості публікації.

Львівський торговельно-економічний університет, як видавець збірника наукових праць «Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі», виконує свої обов'язки, щоб гарантувати серйозний підхід до всіх етапів видавничої діяльності та визнає свою відповідальність. Реклама, перевидання та/або будь-які комерційні доходи не впливають на редакційні рішення.