Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Вісник ЛТЕУ. Економічні науки
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Цілі та проблематика
Етичні норми
Порядок рецензування статей
Політика відкритого доступу
Авторам
Умови публікації статей
Вимоги щодо змісту статей
Вимоги щодо оформлення статей
Тематичні розділи
Оплата публікації статті
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 79 (2024): Вісник ЛТЕУ. Економічні науки
№ 79 (2024): Вісник ЛТЕУ. Економічні науки
DOI:
https://doi.org/10.32782/2522-1205-2024-79
Опубліковано:
2024-11-25
Випуск
Download the issue as one file
Статті
СУЧАСНЕ ГОСПОДАРЮВАННЯ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВО: ПРИРОДНИЧІ ПІДВАЛИНИ І НАПРЯМИ РОЗВИТКУ
П. О. Куцик, В. О. Шевчук, Б. М. Шевчик
7-17
PDF
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЕМПІРИКИ ПОСТУПУ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: АСПЕКТ ІНСТИТУЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
О. П. Мульска, О. С. Воронко, П. О. Виговський
18-26
PDF
ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК СКЛАДОВОЇ ЧАСТИНИ ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ
С. М. Лутковська, О. В. Лебідь
27-37
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КАНАЛІВ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ
Т. Р. Керод, Б. Б. Семак
38-43
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ СУБ’ЄКТА БІЗНЕСУ
В. М. Сороківський, О. Ю. Бурдик, О. С. Папка
44-48
PDF
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУБ’ЄКТІВ БІЗНЕСУ
Ю. М. Томашевський, О. З. Томашівський
49-54
PDF
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
О. С. Вербова
55-64
PDF
МАРКЕТИНГОВА АНАЛІТИКА: СУТНІСТЬ, ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ, РОЛЬ У ПЛАНУВАННІ ТА КОМУНІКАЦІЇ БРЕНДІВ
Т. В. Сак, А. М. Лялюк, І. П. Милько, Я. О. Савчук
65-71
PDF
ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ КОМПАНІЇ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ: ОСНОВНІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДИ
М. І. Іоргачова, В. В. Моісеєв
72-78
PDF
БІОЕНЕРГЕТИЧНІ АКТИВИ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ: СКЛАД, СТРУКТУРА, ЗНАЧЕННЯ
Ю. А. Біла
79-86
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Н. І. Власюк
87-93
PDF
СИСТЕМА ПРОТИДІЇ НЕДОБРОСОВІСНІЙ КОНКУРЕНЦІЇ В СФЕРІ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
А. В. Єременко
94-100
PDF
ГРАНТИ ПРОЕКТУ USAID «ГОВЕРЛА» ЗАДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ПІДТРИМКИ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА ПОСИЛЕННЯ ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДЯН У ПРОЦЕСИ ВРЯДУВАННЯ
М. Я. Кобеля-Звір
101-105
PDF
СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ АСПЕКТ
А. І. Кійко
106-112
PDF
ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ПІДТРИМКИ РОЗВИТКУ СЕКТОРА МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА: МЕХАНІЗМИ ТА ІНСТРУМЕНТАРІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ
П. М. Коваль
113-118
PDF
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНАЛЬНОГО ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
О. В. Колянко
119-123
PDF
ОНТОЛОГІЯ КУЛЬТУРИ ЯК ІНСТИТУЦІЙНА ОСНОВА НООЕКОНОМІКИ
І. С. Косоловський
124-132
PDF
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ОСОБЛИВОСТІ ТА НЕДОЛІКИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НЕДЕРЖАВНИХ ПЕНСІЙНИХ ФОНДІВ В УКРАЇНІ
Н. М. Липко
133-142
PDF
РОЛЬ КОНСАЛТИНГОВИХ КОМПАНІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ІЗ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ СУБ’ЄКТАМ БІЗНЕСУ
Г. В. Мацьків, Н. І. Райтер, Н. Є. Ціцька, З. П. Мирончук
143-149
PDF
СУТНІСТЬ ФІСКАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА СТИМУЛЮВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА НА РІЗНИХ РІВНЯХ УПРАВЛІННЯ: КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ПОНЯТЬ
Т. В. Мединська
150-159
PDF
ПУБЛІЧНА ДИПЛОМАТІЯ У СИСТЕМІ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН
М. І. Миронова, Ю. В. Полякова, О. Є. Шайда
160-166
PDF
ІНСТРУМЕНТАРІЙ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ІТ-ПОСЛУГ
Л. М. Патер
167-171
PDF
СКЛАДОВІ МЕРЧЕНДАЙЗИНГУ У ФОРМУВАННІ АТМОСФЕРИ РОЗДРІБНОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
С. А. Середа
172-180
PDF
МАКРОПРУДЕНЦІЙНИЙ НАГЛЯД ДІЯЛЬНОСТІ НЕБАНКІВСЬКИХ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ
О. І. Скаско, А. В. Максимюк
181-186
PDF
ОБГРУНТУВАННЯ ВИТРАТ ТА РИНКОВОЇ ВАРТОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА КОШТИ ФІЗИЧНИХ ЧИ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
Л. Р. Струтинська
187-192
PDF
КРОС-ПРОДАЖІ В РИТЕЙЛІ: СУТНІСТЬ, МОЖЛИВОСТІ ТА МЕРЧЕНДАЙЗИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ РЕАЛІЗАЦІЇ
О. І. Шалева
193-203
PDF
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
І. М. Шиндировський
204-210
PDF
Мова
English
Українська