СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ У ШКІРЯНО-ВЗУТТЄВОМУ ВИРОБНИЦТВІ

  • І. М. Байдакова
Ключові слова: якість, система якості, розвиток ринку, динаміка й інтеграція економіки

Анотація

В статті розглянуто методичний підхід до змінювання динаміки якості на підпри- ємствах за такими показниками: оцінювання якості продукції з боку споживачів на основі цільових со- ціологічних опитувань; рейтингове оцінювання якості продукції з боку представників торговельних під- приємств; рейтингове оцінювання технічного і технологічного стану підприємства на основі експертних оцінок з боку фахівців.

Посилання

1. Павлова В. А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінки та стратегія забезпечення / В. А. Павлова. – Донецьк : Видавництво ДУЕП, 2006. – 276 с.
2. Шинкаренко В. Г. Управління конкурентоспроможністю підприємств / В. Г. Шинкаренко, О. Н. Криворучко. – К.: Вид-во “Консультант”, 2003. – 164 с.
3. Товарознавство непродовольчих товарів / [Л. Г. Войнаш, Л. І. Байдакова, Д. І. Козьмич та ін.]. - К.: НМЦ «Укоопосвіта», 2004. – 532 с.
4. Воронов Н. Ф. Основные принцыпы и подходы к определению конкурентоспособности современной обуви / Н. Ф. Воронов // Кожевенно – обувная промышленность. – 2005. – № 1. – С. 23– 24.
Опубліковано
2013-11-01
Розділ
ТОВАРОЗНАВСТВО НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ