№ 6 (2022): Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі

Випуск
ЗМІСТ

Статті

Ж. В. Гарбар, Я. В. Гонтарук
5-11
РОЗВИТОК РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ В СФЕРІ ЕКОТУРИЗМУ
PDF
О. О. Даниленко
12-18
ОСОБЛИВОСТІ ТА ДИСКУСІЙНІ АСПЕКТИ ПОНЯТЬ «ПОДІЯ» ТА «ІВЕНТ» У РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ
PDF
В. А. Даниленко-Кульчицька
19-23
ВПЛИВ ВІЙНИ НА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС УКРАЇНИ
PDF
О. В. Лазарєва, А. Ю. Мась, К. Ю. Борисевич
24-32
ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ КРАЇН ЄВРОПИ ТА МОЖЛИВОСТІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В УКРАЇНІ
PDF
А. С. Осіпчук
33-40
НАЦІОНАЛЬНА ТУРИСТИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ УКРАЇНИ ЯК ФАСИЛІТАТОР СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ТА ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ
PDF
В. С. Церклевич, А. В. Діль, М. В. Діль
41-51
НОВІ ГАСТРОНОМІЧНІ СПЕЦІАЛІТЕТИ ЯК ПРОДУКТ РЕСТОРАНУ НІШІ «LOCAL FOOD» В РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ
PDF
О. І. Юдіна, Г. Є. Богородицька, Д. С. Бондар
52-57
СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ СПОРТИВНОГО МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
PDF
С. В. Василюк, І. А. Франів
58-63
ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ ЯК ПЕРСПЕКТИВНА КОНЦЕПЦІЯ РЕІНЖИНІРИНГУ СФЕРИ ТУРИЗМУ
PDF