№ 4 (2022): Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Головна
Архіви
Про журнал
ВІДКРИТИЙ ДОСТУП
ПУБЛІКАЦІЙНА ЕТИКА
РЕЦЕНЗУВАННЯ
ПРОТИДІЯ ПЛАГІАТУ
РОЗГЛЯД ІНФОРМАЦІЇ ТА ЗВЕРНЕНЬ
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
ДЛЯ АВТОРІВ
Євроінтеграція
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
№ 4 (2022)
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Статті
Ю. В. Давидюк, Л. О. Горшкова
5-13
ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ НАПРЯМ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ В УКРАЇНІ
PDF
Т. С. Кукліна, С. М. Цвілий, О. В. Жилко
14-22
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ХАРЧОВИХ ТРАДИЦІЙ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ З РАДЯНСЬКИХ ЧАСІВ
PDF
І. Я. Мендела, Є. М. Мендела
21-25
МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
PDF
В. С. Морохович, М. В. Грабар, М. Ю. Кашка
26-36
КОРЕЛЯЦІЙНО-РЕГРЕСІЙНИЙ АНАЛІЗ ТУРИСТІВ, ЩО ОБСЛУГОВУЮТЬСЯ СУБ’ЄКТАМИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ: РЕГІОНАЛЬНІ ВІДМІННОСТІ
PDF (English)
С. С. Ростовцев, М. О. Яріко
37-42
ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ РІЗНОМАНІТНОСТІ ТА ІНКЛЮЗІЇ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ УКРАЇНИ
PDF (English)
О.С. Богма, О.В. В’ялець, А.О. Верчак
43-49
ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
PDF