№ 4 (2022): Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Головна
Архіви
Про журнал
ВІДКРИТИЙ ДОСТУП
ПУБЛІКАЦІЙНА ЕТИКА
РЕЦЕНЗУВАННЯ
ПРОТИДІЯ ПЛАГІАТУ
РОЗГЛЯД ІНФОРМАЦІЇ ТА ЗВЕРНЕНЬ
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
ДЛЯ АВТОРІВ
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
№ 4 (2022)
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Статті
Ю. В. Давидюк, Л. О. Горшкова
5-13
ГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ НАПРЯМ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ В УКРАЇНІ
PDF
Т. С. Кукліна, С. М. Цвілий, О. В. Жилко
14-22
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ХАРЧОВИХ ТРАДИЦІЙ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ З РАДЯНСЬКИХ ЧАСІВ
PDF
І. Я. Мендела, Є. М. Мендела
21-25
МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
PDF
В. С. Морохович, М. В. Грабар, М. Ю. Кашка
26-36
КОРЕЛЯЦІЙНО-РЕГРЕСІЙНИЙ АНАЛІЗ ТУРИСТІВ, ЩО ОБСЛУГОВУЮТЬСЯ СУБ’ЄКТАМИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ: РЕГІОНАЛЬНІ ВІДМІННОСТІ
PDF (English)
С. С. Ростовцев, М. О. Яріко
37-42
ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ РІЗНОМАНІТНОСТІ ТА ІНКЛЮЗІЇ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ УКРАЇНИ
PDF (English)
О.С. Богма, О.В. В’ялець, А.О. Верчак
43-49
ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
PDF