СУЧАСНІ ВЕБ-ІНСТРУМЕНТИ В ОНЛАЙН-КУРСІ “ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ”

  • В. Б. Артеменко Львівський торговельно-економічний університет
  • І. В. Артищук Львівський торговельно-економічний університет
  • О. О. Гудзовата Львівський торговельно-економічний університет
Ключові слова: веб-інструменти, соціальні сервіси Веб 2.0, вебінари, скрінкасти, персональні навчальні середовища

Анотація

Онлайн-курс “Теорія і методика дистанційного навчання” створено засобами системи Moodle у Веб-центрі Львівського торговельно-економічного університету (ЛТЕУ). Цей курс орієнтований на студентів-магістрів і викладачів університету, складається з інструктивного блоку та 3-х змістових модулів. Мета створеного онлайн-курсу – проаналізувати можливості сучасних веб-інструментів для розроблення і використання дистанційних освітніх технологій, а також отримати практичні навички роботи з цим інструментарієм. Пропонуються нові підходи до організації проведення вебінарів та розробки скрінкастів на засадах аналізованих веб-інструментів.

Посилання

1. Середньострокова стратегія Інституту ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті на період 2018-2021 рр. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://iite.unesco.org/wp-content/uploads-/2018/03/IITE-Mid-Term-Strategy-2018-2021.pdf.
2. Сайт Веб-центру Львівського торговельно-економічного університету [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://virt.lac.lviv.ua.
3. Список найпопулярніших інструментів для освіти в 2017 році, складений Джейн Харт у Центрі ефективних технологій навчання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.toptools-4learning.com/top-tools-rankings/.
4. Personal Learning Environment [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://en.wikipedia.org-/wiki/Personal_Learning_Environment.
5. Massive open online course [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://en.wikipedia.org-/wiki/Massive_open_online_course.
6. Як створити масовий відкритий онлайн-курс [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://-courses.prometheus.org.ua/.
7. Артеменко В. Б. Дистанційні технології та курси: створення і використання в освітній діяльності : монографія / В. Б. Артеменко, Л. В. Ноздріна, О. Б. Зачко; [за заг. ред. В. Б. Арте-менка]. – Львів : Видавництво Львівської комер-ційної академії, 2008. – 297 с.
8. Кухаренко В. М. Відкриті дистанційні курси [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://-2014.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=30&lang=ru.
9. Бугайчук К. Л. Массовые открытые дистан-ционные курсы: история, типология, перспективы [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://-bugaychuk.blogspot.com/2013/06/blog-post_22.html.
10. My Personal Learning Environment PLE [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://-www.flickr.com/photos/francescesteve/3039956497/.
Опубліковано
2018-11-01
Розділ
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ