№ 9 (2023): Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі

Статті

Н. Ф. Басій, І. Ф. Ланиця, Д. М. Яхвак
5-11
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СЕГМЕНТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ РИНКУ
PDF
Л. В. Батченко, О. В. Рева
12-19
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
PDF
О. І. Безносюк
20-29
НЕМАТЕРІАЛЬНА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА ТА ЇЇ ПОТЕНЦІАЛ У РОЗРОБЦІ ІННОВАЦІЙНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
PDF
В. П. Каленська, В. В. Любченко
30-37
ЗЕЛЕНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ БІЗНЕС: ЕКОЛОГІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
PDF
М. Я. Кобеля-Звір
38-44
ГРАНТОВІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КОМІСІЇ «ЄДИНИЙ РИНОК»
PDF
Н. Є. Кудла, Ю. Б. Миронов
45-57
КОМПЕТЕНЦІЇ – ЧИННИК УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
PDF
Г. Ю. Омельченко, В. В. Даниленко
58-63
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В КРИЗОВИХ УМОВАХ
PDF
Н. Д. Островська, З. М. Герасимів, І. С. Соловей
64-70
МЕХАНІЗМИ ПРОАКТИВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ В ГРОМАДАХ ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ
PDF
В. С. Церклевич, А. В. Діль, Ю. Ю. Моцна
71-79
ПОТЕНЦІАЛ СЕЗОННИХ СТРАВ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ЗАКЛАДОМ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА «LOCAL FOOD»
PDF
Т. М. Чернишова, С. А. Мутасова
80-87
РИНОК ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ ДЛЯ КЛІЄНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
PDF