АНАЛІЗ СУЧАСНОГО АСОРТИМЕНТУ КАВОВИХ МАШИН

  • І. В. Шульга Львівський торговельно-економічний університет
  • Л. Г. Ніколайчук Львівський торговельно-економічний університет
Ключові слова: електропобутові машини, кавова машина, класифікація, властивість, функції, призначення

Анотація

У сучасних темпах наукового і технічного прогресу асортимент електропобутових машин став більш динамічним і складним, що вимагає деталізованого аналізу цього асортименту. Основною проблемою на ринку електропобутових машин є той факт, що українські споживачі постають перед проблемою вибору серед великого різноманіття продукції, яка пропонується на ринку. Важливо для покупця купити не тільки дешевшу, але, якщо мова йде про кавову машину, то і якісну побутову техніку (функціональні властивості, будова кавової машини, гарантійний термін тощо). У процесі дослідження використано методи теоретичного узагальнення і порівняння, методи маркетингових досліджень, системного аналізу. У ході дослідження виявлено, що сучасний ринок кавоварок і кавових машин характеризується сегментованістю та монопольністю, оскільки більшість ніш та сегментів тривалий час контролюється окремими виробниками та брендами побутової техніки.

Посилання

1. Полікарпов І. С. Товарознавство. Непро-довольчі товари: електропобутові машини : посібник / Полікарпов І. С., Шийко І. І., Ніколайчук Л. Г.  Львів, 2010.  403 с.
2. Яременко М. О. Індустрія електротоварів у розрізі Європейського сегмента та його основних конкурентів / Яременко М. О., Воєцька М. Є. // Вісник Чернігівського технологічного університету. Економічні науки.  2017.  Вип. 4.  С. 281-288.
3. EUROSTAT data, estimates after the Consumer Markets Scoreboard, 8th edition, October 2013 [Елект-ронний ресурс]. – Режим доступу : ec.europa.eu/con-sumers/consumer.../8th_edition_scoreboard_en.pdf.
4. Призначення та принцип дії кавоварок [Електронний ресурс].  Режим доступу : https://-studfiles.net/preview/5118072/page:13/.
Опубліковано
2018-11-01
Розділ
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТОВАРОЗНАВСТВА ТА ТЕХНОЛОГІЙ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ МАТЕРІАЛІВ І ТОВАРІ