РОЛЬ ТОВАРОЗНАВСТВА У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОГО РИНКУ ВЗУТТЯ ДЛЯ МОЛОДІ В УКРАЇНІ

  • М. С. Беднарчук
Ключові слова: взуття, ринок, асортимент, класифікація, якість, властивості, товарознавство

Анотація

Обґрунтовано та проілюстровано на прикладі взуття для молоді основні напрями використання товарознавчих знань для формування сучасного ринку взуття – формування асортименту взуття,його оцінювання, задоволення потреб споживачів у взутті.

Посилання

1. Иванов Б.И. Становление и развитие технических наук / Б.И.Иванов, В.В.Чешев. – М.: Наука, 1977. – 272 с.
2. Гармонізована система описування і кодування товарів. – Брюссель, 1983.
3. Кушнір М.К. Кафедрі товарознавства непродовольчих товарів – 55 років / М.К.Кушнір // Вісн. ЛКА. Сер. товарозн. – Вип. 5. – Львів, в-во ЛКА, 2002. – С.205-214.
4. Беднарчук М.С. Товарна експертиза і ринок товарів / М.С. Беднарчук, Б.Д. Семак // Вісн. ЛКА. – Т.2 (частина друга). – Львів: Коопосвіта, 1998. – С.12-21.
5. Кобляков Н.А. Стандартизация: реформа на пороге / Н.А.Кобляков, О.Г.Логинов. – Текстильная промышленность.- 2002. - № 2. – С.11-13.
6. Беднарчук М.С. Товарознавчий консалтинг – актуальний напрям товарозн. діяльності в умовах ринкових відносин. – Вісн. ЛКА. – Сер. товарознав. – Вип. 6. – Львів: в-во ЛКА, 2004. – С.47-52.
7. ІКОМ. Галузевий інформаційно-аналітичний бюллетень для професіоналів. – Вип. 2.- К.: Укршкірвзуттяпром, 2002. – 29 с.
Опубліковано
2009-08-17