INVESTIGATION OF THE QUALITY INDICATORS FORMATION OF THE RANGE OF RELIGIOUS CONTENT JEWELRY ARTICLES

  • О. В. Шегинський Lutsk National Technical University
Keywords: jewelry of religious content, range, canon, symbol

Abstract

The purpose of this study is to analyze the range of religious content jewelry articles as well as to determine their peculiarities and distinctive commodity-related features. The range of religious content jewelry articles and factors influencing its formation are investigated. The main features of the religious items are determined, their classification according to various features is given. The characteristic features of jewelry articles of religious content are determined and the influence of these features on the formation of the range of religious items is analyzed. The growth of demand for jewelry of religious content causes the necessity of analysis of this jewelry market segment as well as the determination of the most important factors of influence on this product group range, and the deep meaning of religious symbols necessitates a detailed study of their characteristic features and peculiarities.

References

1. Артюх Т. М. Проблеми безпечності та якості ювелірних виробів [текст] / Т. М. Артюх, І. В. Гри-горенко // Товари і ринки. – 2008. – №. 1. – С. 131-138.
2. Шегинський О. В. Критерії оцінювання коштовностей / О. В. Шегинський / Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції сту-дентів, аспірантів та молодих вчених “Актуальні проблеми менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки”, 14 березня 2014 року, Луцьк / Луцький національний технічний університет. – Луцьк : Редакційно-видавничий відділ ЛНТУ, 2014. – С. 84-85.
3. Шегинський О. В. Дослідження властивостей безпеки коштовного каміння / О. В. Шегинський, П. Я. Кравчук // Тези доповідей круглого столу “Науково-практичні аспекти захисту прав спожи-вачів” (18 травня 2016 року). – Луцьк : Луцький НТУ, 2016. – 41-42 с.
4. Вартанян В. М. Дослідження розвитку укра-їнського ринку ювелірної продукції [текст] / Вартанян В. М. // Економіка та управління підпри-ємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики. – 2015. – № 3. – С. 108-117.
5. Православні символи. Кращі колекції [Елект-ронний ресурс]. - Режим доступу: https://simvol.-com.ua/
6. Передрій О. І. Особливості формування асортименту ювелірних виробів релігійного змісту [текст] / О. І. Передрій // Актуальні проблеми теорії і практики експертизи товарів : матеріали IІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, ПУЕТ, 16-18 березня 2016 р.) / ПУЕТ. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 104-106.
7. Стасюк І. Огляд асортименту ювелірних виробів релігійного змісту [Текст] / І. Стасюк, О. Передрій // Якість та безпечність товарів : матеріали міжнарод. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів (м. Луцьк, 25 березня 2017 р.) / М-во освіти та науки України, Луцький НТУ. – Луцьк : Ред.-вид. відділ Луцького НТУ, 2017. – С. 123-124.
8. Шегинський О. В. Дослідження якості юве-лірних побутових виробів / О. В. Шегинський, В. В. Ящук // Збірник тез доповідей ХХVІ-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу “Актуальні проблеми та перспективи науки і виробництва” (гуманітарний напрямок) (листопад 2012). – Луцьк : ННВ ЛНТУ, 2012. – С. 152-153.
9. Шегинський О. В. Якісна характеристика коштовностей / О. В. Шегинський, С. Є. Симчук // Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції “Якість та безпечність товарів”, 26 квітня 2014 року, Луцьк / Луцький національний технічний університет. – Луцьк : Редакційно-видавничий відділ ЛНТУ, 2014. – С. 34-35.
10. Шегинський О. В. Проблеми динаміки роз-витку ринку ювелірних виробів України / О. В. Шегинський, К. В. Петриканин / Матеріали І міжнародної науково-практичної конференції сту-дентів, аспірантів та молодих вчених “Актуальні проблеми менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки”, 14 березня 2014 року, Луцьк / Луцький національний технічний університет. – Луцьк : Редакційно-видавничий відділ Луцького НТУ, 2014. – С. 170-171.
Published
2018-11-01
Section
MODERN PROBLEMS OF COMMODITY STUDIES AND TECHNOLOGIES OF NON-FOOD MATERIALS AND