СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО В ТУРИЗМІ: ДЕТЕРМІНАНТИ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ

  • Ю. Б. Миронов Львівський торговельно-економічний університет
  • Ю. В. Михальський Львівський торговельно-економічний університет
Ключові слова: туризм, соціальне партнерство, соціальний туризм, інклюзивний туризм.

Анотація

Анотація. У статті розглянуто поняття соціального партнерства як чинника розвитку соціального туризму. Визначено поняття та досліджено функції соціального туризму в Україні за сучасних умов функціонування національного ринку туристичних послуг. Приділена увага проблемам розвитку інклюзивного туризму та забезпечення соціальної відповідальності як концепції, яка інтегрує у собі національну стратегію, загальнолюдські цінності й етичну поведінку туристичних організацій, туристів, працівників, органів влади, інститутів громадського суспільства, науково-дослідницьких установ та вищих навчальних закладів. Розглянуто стратегічні напрями розвитку соціально-економічної системи України задля створення ефективної системи соціального партнерства в сфері туризму. Визначено перспективні напрями подальших наукових досліджень у цій галузі.

Посилання

1. Задорожна К. І. Соціальний туризм у системі туристичної галузі: концептуалізація та інтеграція / К. І. Задорожна // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2016. – Вип. 2 (62). – C. 17-27.
2. Квартальнов А. В. Социальное партнерство в сфере профессионального туристского образования / А. В. Квартальнов // Вестник РМАТ. – 2011. – № 2 (2). – С. 92-96.
3. Колотуха О. В. Соціальний туризм в Україні: проблеми та перспективи розвитку / О. В. Колотуха // Культура народов Причерноморья. – 2009. – № 176. – С. 177-179.
4. Мартинова Н. С. Стратегічні питання розвитку соціального партнерства в сфері туризму та туристичній освіті / Н. С. Мартинова // Вісник Луганського національного університету ім. Т. Шевченка. Педагогічні науки. – 2011. – № 13 (224) . – Ч. 1. – С. 27-35.
5. Нездоймінов С. Г. Державно-приватне партнерство у сфері рекреації та туризму в контексті соціальної відповідальності / С. Г. Нездоймінов, Н. М. Андрєєва // Соціальна відповідальність влади, бізнесу, громадян : монографія : у 2 т. / [за заг. ред. Г. Г. Півняка]. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – Т. 2. – С. 231-237.
6. Про внесення змін до деяких законів України щодо інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму : Проект Закону України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://w1.c1.rada.gov.-ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=4271&skl=9.
7. Про туризм : Закон України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.-ua/laws/show/324/95-вр.
8. Фехтел Е. В. Социальное партнерство и его роль в развитии социального туризма в России / Е. В. Фехтел // Сервис в России и за рубежом. – 2010. – № 2. – С. 60-63.
9. Lacy T. Public/Private Partnerships for Sustainable Tourism: Delivering a Sustainability Strategy for Tourism Destinations / T. Lacy, M. Battig, S. Moore, S. Noakes. – APEC, 2002. – 119 p.
10. Manila Declaration on World Tourism [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.e-unwto.org/doi/pdf/10.18111/unwtodeclarations.1980.6.4.1.
11. Yeleyko V. Trends and Factors of Social Responsibility and Social Partnership / V. Yeleyko, O. Kolyanko, Yu. Myronow // Ekonomika i organizacja przedsiebiorstwa. – 2016. – Nr. 7 (798). – S. 3-11.
Опубліковано
2018-11-04
Розділ
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ