ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕФЕКТИВНОГО РИНКУ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
Анотація
Анотація. Стаття присвячена розробці науково обґрунтованих концептуальних засад та практичних рекомендацій відносно основних тенденцій підвищення ефективності діяльності підприємств молочної галузі. Аналізуються результати діяльності підприємств молочної галузі. Вивчено проблеми розвитку ринку молочної продукції та обґрунтовано доцільність удосконалення маркетингової діяльності підприємств молочної галузі. Результати дослідження дали можливість встановити, що зростання цін на сировину і на кінцеву продукцію, зміни в структурі споживання та недосконала регулятивна політика держави вносять додаткові труднощі в непростий процес переробки молока. Подальші дослідження повинні бути спрямовані на визначення факторів підвищення ефективності ринку молочної продукції.
Посилання
2. ДСТУ 4834:2007 Молоко та молочні про-дукти. Правила приймання, відбирання та готування проб до контролювання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://document.ua/moloko-ta-mo-lochni-produkti_-pravila-priimannja-vidbirannjastd30-95.html
3. Про молоко та молочні продукти: Закон про внесення змін до Закону України від 17.02.2010 №923 // Офіційний вісник України. – 2016. – № 4. – С.182.
4. Постернікова О. О. Розвиток ринку молока та молочних продуктів в Україні / О. О. Постернікова // Придніпровський науковий вісник. – 2017. – №11. – С. 98-101. – (Серія: Економічні науки: маркетинг і менеджмент).
5. Лисенко А. М. Маркетингова система виробництва та реалізації молокопродукції / А. М. Лисенко // Економіка АПК. – 2017. – № 6. – С. 62-66.
6. Виробництво основних видів продукції тваринництва [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/.