МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ МУЛЬТИСИСТЕМНОГО ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Анотація
Анотація. Метою статті є розробка механізму реалізації стратегії мультисистемного інноваційного розвитку туристичних підприємств України. У роботі досліджено роль стратегії управління інноваційним розвитком туристичних підприємств України як основного документа, що структурує і спрямовує інноваційну діяльність підприємства на забезпечення досягнення визначеної мети та реалізацію поставлених стратегічних цілей. Розглянуто стратегічне бачення та мету стратегії мультисистемного інноваційного розвитку. Висвітлено стратегічні та операційні цілі стратегії інноваційного розвитку туристичного підприємства. Акцентовано увагу на необхідних умовах ефективної реалізації стратегії інноваційного розвитку, серед яких: інформаційно-аналітична, нормативно-правова, фінансова, кадрова, матеріально-технічна. Охарактеризовано та графічно зображено механізм реалізації Стратегії мультисистемного інноваційного розвитку туристичних підприємств України. Перспективою подальших досліджень є обґрунтування умов формування на підприємстві ефективного інституціонального забезпечення, що скеровуватиме інноваційні процеси на досягнення окресленої мети та визначених стратегічних цілей.
Посилання
2. Пащенко О. П. Брендинг туристичного підприємства: стратегічний аспект / О. П. Пащенко // Економіка і суспільство. – 2017. – № 9. – С. 566-573.
3. Крамаренко А. В. Сучасні тенденції розвитку глобальних інноваційних мереж / А. В. Крамаренко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2014. – Вип. 119(1).
4. Семак Б. Б. Удосконалення методики оцінювання конкурентоспроможності та розробки конкурентної стратегії підприємств сфери послуг / Семак Б. Б., Васильців Т. Г., Лупак Р. Л. // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права : зб. наук. праць. – 2016. – Вип. 14. – С. 26-31. – (Серія економічна).
5. Шимкова В. Є. Механізми інформаційного забезпечення туристичних підприємств на засадах логістики / Шимкова В. Є. // Вісник ДІТБ. – 2009. – №13. – (Серія Економіка, організація і управління підприємствами (в туристичній сфері).
6. Шульгіна Л. М. Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / Л. М. Шульгіна, В. В. Юхименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3(2). – С. 79-84 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__13.