СТРАТЕГІЧНИЙ НАБІР ЯК ВЕКТОР ІНТЕНСИВНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ
Анотація
Анотація. У статті обґрунтовано необхідність формування стратегічного набору підприємства споживчої кооперації як вектора його руху в майбутньому. Запропоновано розглядати стратегічний набір як сукупність взаємопов’язаних стратегій різних рівнів та типів, розроблених підприємством з урахуванням фактора часу, які враховують особливості функціонування підприємства, його стратегічний потенціал і рівень конкурентоспроможності. Визначені вимоги до формування стратегічного набору кооперативного підприємства. Запропоновані основні підходи декомпозиції стратегій підприємства як певного стратегічного набору: функціональний, ієрархічний, процесний, ресурсний, компетентнісний. Виділено головні складові стратегічного набору підприємства. Розроблено алгоритм формування стратегічного набору підприємства споживчої кооперації.
Посилання
2. Стратегічне управління : навч. посіб. / [В. Л. Дикань, В. О. Зубенко, О. В. Маковоз та ін.]. – К. : ЦУЛ, 2013. – 272 с.
3. Причепа І. В. Стратегічні напрямки формування конкурентних переваг промислових підприємств за сучасних умов [Електронний ресурс] / І. В. Причепа. – Режим доступу : http://iprychepa.-vk.vntu.edu.ua/file/ 421bc49de6bf7833eef4b69495-33355f.pdf.
4. Шаповалова І. В. Формування стратегічного набору підприємства в системі менеджменту якості / І. В. Шаповалова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2016. – № 2 (61). – С. 119-126.
5. Харченко В. Как сформировать бизнес-стратегию [Электронный ресурс] / В. Харченко. – Режим доступа : http://itdirector.org.ua/Bullet_VOO/ Statji/index.php?article=915
6. Шершньова З. Є. Стратегічне управління : навч. посіб. / З. Є. Шершньова, С. В. Оборська. – К. : КНЕУ, 1999. – 384 с.
7. Марченко М. Формування стратегічного набору підприємства [Електронний ресурс] / М. Марченко. – Режим доступу : https://www.-slideshare.net/ alegre380/ss-16735462
8. Гаркавий В. В. Антикризовий стратегічний набір підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Гаркавий. – Режим доступу : http://nauka. kushnir.mk.ua/?p=15040
9. Виханский О. С. Стратегическое управление / О. В. Виханский. – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1995. – 318 с.
10. Орлов В. М. Стратегічне планування в процесі управління підприємством / В. М. Орлов, С. С. Новицька // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журн. – 2015. – №1 (78). – С. 103-110. – (Сер. Економічні науки).
11. Юрченко Ю. О. Науково-методичний підхід до визначення стратегічного набору будівельних підприємств / Ю. О. Юрченко // Економічний вісник університету. – 2017. – Вип. № 32/1. – С. 118-123.
12. Ревенко О. В. Особливості формування стратегічного набору підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Ревенко // АЛЬЯНС НАУК: ученый – ученому : матер. 3 міжнар. наук.-практ. конф. – Режим доступу : www.confcontact.com.
13. Сокиринська І. Г. Аспекти стратегічного розвитку підприємства / І. Г. Сокиринська, О. В. Хохлова // Вісник СумДУ. – 2011. – № 4. – С. 165-168. – (Сер. “Економіка”).
14. Тюха І. В. Стратегія розвитку у системі стратегій підприємства / І. В. Тюха, І. О. Денисюк // Економіка харчової промисловості. – 2013. – № 3(19). – С. 33-37.
15. Кіндрацька Г. І. Стратегічний менеджмент : навч. посіб. / Г. І. Кіндрацька. – [2-ге вид., переробл. і доповн.]. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2010. – 406 с.