ЗАСТОСУВАННЯ РЕІНЖИНІРИНГОВОГО ПІДХОДУ ДО УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ

  • О. І. Белей Львівський інститут ДВНЗ “Університет банківської справи”
Ключові слова: бізнес-процес, реінжиніринг, управління, карта процесів, інформаційно-логічні зв’язки, інжиніринг, підприємство, торговельна мережа, замовлення, супермаркет.

Анотація

Анотація. У статті розглянуто реінжиніринговий підхід та інжинірингову методику управління бізнес-процесами на підприємствах роздрібних торговельних мереж. Здійснено аналіз основних бізнес-процесів на торговельному підприємстві. Виявлено фактори управління та інформаційні потоки в рамках торговельних бізнес-процесів. Досліджено особливості реінжинірингу торговельних бізнес-процесів та побудовано інформаційно-логічну карту процесу виконання замовлення на торговельному підприємстві. Встановлено, що структуризація інформаційної моделі формування товарних ресурсів торговельного підприємства типу “супермаркет” дає можливість сформувати механізм, прийняття якого забезпечить ефективне управління торговельним підприємством.

Посилання

1. Виноградська А. М. Комерційне підприємництво сучасний стан, стратегії розвитку : монографія / А. М. Виноградська. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 398 с.
2. Войцеховский О. Что такое магазин самообслуживания / О. Войцеховский. – М. : Маркетинг и реклама, 2002. — №5-6. – С. 46-52.
3. Гоюшубова Н. О. Організація торгівлі : підручник / Н. О. Гоюшубова. — К. : Книга, 2004. – 256 с.
4. Никишкин В. Маркетинг в современной торговле / В. Никишкин, А. Цветкова. – М. : Маркетинг, 2002. - №4(65). – С. 45-57.
5. Современный бизнес / Д. Д. Верман, М. Х. Мескон, К. Л. Боуви, Д. В. Тилл. – М. : ЮНИТИ, 1995. – Т. 1. - 298 с.
6. Вершигора Е. Менеджмент : учебное пособие / Е. Вершигора. – М. : ИНФРА, 2002. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – 283 с.
7. Мочерний С. В. Трансформаційні процеси в перехідній економіці / С. В. Мочерний // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. – Львів : Коопосвіта, 1999. – Вип. 5. – С. 30-42.
8. Одинцов Б. Е. Расчёт эффективности информационных систем с учётом полезности построения и развития гибких систем управления в производственно-хозяйственных организациях / Б. Е. Одинцов. – Львов : ВНИИМИУС, 1988. – 71 с.
9. Сухова Л. Ф. Анализ финансового состояния и бизнес-план торговой организации потребительской кооперации / Л. Ф. Сухова. – М. : ЮНИТИ, 2006. – 186 с.
10. Белей О. І. Застосування методології розробки карти процесу в управлінні комерційним підприємством / О. І. Белей // Торгівля, комерція, підприємництво : збірник наукових праць. – Львів : Вид-во Львівської комерційної академії, 2008. – Вип. 9. – С. 53-63.
Опубліковано
2018-07-04
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ: ФАКТОРИ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ