НОВІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ВЗУТТЯ

  • Л. І. Байдакова Луцький національний технічний університет
  • М. П. Стефаник Львівська комерційна академія
  • Н. І. Попович Львівська комерційна академія
Ключові слова: взуття, асортимент, споживні властивості, товарознавство, технології

Анотація

Розглянуто проблему вітчизняного виробництва туристичного взуття, оскільки частка його виробництва є незначною, і не завжди здатна конкурувати з передовими світовими виробниками туристичного взуття. За результатами аналізу навчальної та наукової товарознавчої літератури, обґрунтовано, що для побудови повної номенклатури видового асортименту спеціального спортивного одягу і взуття доцільно скористатися відповідним чинним переліком видів спорту за правилами “Єдиної спортивної класифікації України Міністерства України у справах молоді і спорту”. Встановлено напрям- ки розвитку вітчизняного асортименту туристичного взуття за рахунок покращення його споживних властивостей шляхом використання зарубіжного досвіду передових світових виробників означеного то- вару. Наведено приклади та здійснено товарознавчу характеристику нових технологій у сфері виробниц- тва туристичного взуття, окреслено перспективи подальших товарознавчих досліджень.

Посилання

1. У 2015-му на український ринок вийде понад 20 міжнародних брендів – ЗМІ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ua.korrespondent.net/business/companies/3471794-u-2015-mu-na-ukrainskyirynok-vyide-ponad-20-mizhnarodnykh-brendiv-zmi.
2. Кушнір М. К. Товарознавство непродовольчих товарів. Ч. III. Товарознавство взуттєвих товарів : підручник / М. К. Кушнір, Н. П. Тихонова. – К. : НМЦ “Укоопосвіта”, 2001. – 266 с.
3. Половніков І. І. Теоретичні та експериментальні дослідження спортивного взуття для скейтбордингу : монографія / І. І. Половніков, Н. І. Попович, М. С. Беднарчук. – Львів : Вид-во ЛКА, 2012. – 404 с.
4. Попович Н. І. Нові напрямки вдосконалення споживних властивостей спортивного взуття / Н. І. Попович // Вісник Хмельницького національного університету. – № 4. – 2011. – С. 101-106. – (Серія “Технічні науки”).
5. Попович Н. І. Проблеми антропометричної відповідності туристичного взуття / Н. І. Попович // Формування і оцінювання асортименту, властивостей та якості непродовольчих товарів : матеріали I міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 22 листопада 2013 року) : тези доповідей: у 3 ч. Ч. ІІ / [відп. ред. П. О. Куцик]. – Львів : Вид-во ЛКА, 2013. – С. 114-117.
6. Попович Н. І. Товарне маркування як елемент ідентифікації брендового взуття / Н. І. Попович, О. В. Шумський // Актуальні проблеми економіки і торгівлі в сучасних умовах євроінтеграції : матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу і аспірантів / [ред. кол.: Куцик П. О., Семак Б. Б., Башнянин Г. І. та ін.] – Львів : Вид-во ЛКА, 2015. – С. 179-180.
7. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ru.gorgany.com/brand=Zamberlan
8. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://radialka.net/page/Materialy-i-tehnologii/Easy-Step-In/.
Опубліковано
2015-07-30
Розділ
ТОВАРОЗНАВСТВО ТА ЕКСПЕРТИЗА НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ