ТОВАРНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО КНИГУ – СУЧАСНІ МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОТОКІВ

  • В. С. Лукашов
  • А. Ю. Судин
Ключові слова: книготоргівля, товарна інформація, товарознавство, книгорозповсюдження, потоки інформації, споживча інформація, комерційна інформація, рекламна інформація, книгознавство

Анотація

Здійснено практичний крок до розкриття особливостей товарної інформації у застосуванні до специфічного товару – книги. Виявлено особливості, які потребують нетрадиційних підходів до оціню- вання товарної інформації про книгу працівниками торгівлі, споживачами та фахівцями інших сфер книго- розповсюдження. Згруповано основні нормативні акти, які стосуються інформації про книгу. Проана- лізовано канали поширення інформації про книгу як товар та способи її подання відповідно до цільових зав- дань. Запропоновано критерії класифікації видів товарної інформації, а також управління її потоками у конкурентному середовищі.

Посилання

1. Антоник О. В. Споживні властивості книги як товару : ринкові акценти [Текст] / Антоник О. В., Зубко Н. Н. // Поліграфія і видавнича справа. – 2006. – Вип. 44. – С. 20-30.
2. Теремко В. І. Видавничий маркетинг : навчальний посібник [текст] / В.І. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. – 272 с.
3. Судин А. Ю. Унікальність книги як товару [текст] // А. Ю. Судин. / Книга і преса в контексті культурно-історичного розвитку українського суспільства : Збірник статей – Львів, УАД, 2009 р. – С. 78-87.
4. Полікарпов І. С. Товарна інформація [Текст]: підручник / І. С. Полікарпов, О. В. Шумський. – К. : ЦНЛ, 2006. – 616 с. – ISBN 966-364-289-0.
5. Тимошик М. Українські видавничі стандарти : До питання про концепцію розробки і впровадження у практику вітчизняного книговидання / Тимошик М. // Друкарство. – 2001. – №6. – С .28-21
6. Афонін О. Національна книга. Стан, причини, наслідки, перспективи [Текст] / О. Афонін // Вісник Книжкової палати. – 2000. – № 2. – С. 13-29.
Опубліковано
2014-12-24
Розділ
ТОВАРОЗНАВСТВО ТА ЕКСПЕРТИЗА НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ