ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧОГО СПРИЙНЯТТЯ БІСКВІТІВ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
Ключові слова:
попит, бісквіти лікувально-профілактичного призначення, еламін, стевіозид, спо- живач
Анотація
У статті проведено маркетингове дослідження з визначення відношення споживачів до бісквітів функціонального призначення. Визначено рівень знань споживачів про ці вироби, демографічні, економічні і соціальні характеристики споживачів функціональних бісквітів, виявлено кількість людей, які зацікавлені у покупці нової продукції, а також ступень поінформованості споживача про даний товар.
Посилання
1. Войчак А. В. Маркетингові дослідження [Текст]: підручник / А. В. Войчак, А. В. Федорченко. – К.: КНЕУ, 2007. – 408 с.
2. Крикавський Є. В. Маркетингові дослідження [Текст]: навч. посібник. / Крикавський Є. В., О. Б. Мних, О. А. Сорока – Львів: Національний університет "Львівська політехніка" (Інформ. – видавн. центр "ІНТЕЛЕКТ +", 2004. – 288 с.
3. Полторак В. Л. Маркетингові дослідження [Текст]: навч. посібник. / В. Л. Полторак. – К.: КНЕУ, 2003. – 386 с.
4. Галушко О. С. Тенденції розвитку ринку кондитерських виробів та особливості трансформації у системі цінностей його учасників / О. С. Галушко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 1. – С. 15-21.
5. Мозговая О. И. Анализ рынка кондитерских изделий / О. И. Мозговая, С. Г. Заболотный // УкрАгроКонсалт. – 2009. – № 3. – С. 8.
6. Силивончик А. Конд-удар. Кондитерский рынок / А. Силивончик // Бизнес – 2010. – №31. – С. 72-74.
7. Аналіз розвитку ринку борошняних кондитерських виробів в Україні. Офіційний сайт : [Електронний ресурс]. – Режим доступу: htt://www.nbuv.gov.ua.
8. Райс Э. Позиционирование: битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2001. – 248 с.
9. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика : учебник / Е. П. Голубков. – [4-е изд., перераб. и доп.]. – М.: Финпресс, 2008. – 496 с.
2. Крикавський Є. В. Маркетингові дослідження [Текст]: навч. посібник. / Крикавський Є. В., О. Б. Мних, О. А. Сорока – Львів: Національний університет "Львівська політехніка" (Інформ. – видавн. центр "ІНТЕЛЕКТ +", 2004. – 288 с.
3. Полторак В. Л. Маркетингові дослідження [Текст]: навч. посібник. / В. Л. Полторак. – К.: КНЕУ, 2003. – 386 с.
4. Галушко О. С. Тенденції розвитку ринку кондитерських виробів та особливості трансформації у системі цінностей його учасників / О. С. Галушко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 1. – С. 15-21.
5. Мозговая О. И. Анализ рынка кондитерских изделий / О. И. Мозговая, С. Г. Заболотный // УкрАгроКонсалт. – 2009. – № 3. – С. 8.
6. Силивончик А. Конд-удар. Кондитерский рынок / А. Силивончик // Бизнес – 2010. – №31. – С. 72-74.
7. Аналіз розвитку ринку борошняних кондитерських виробів в Україні. Офіційний сайт : [Електронний ресурс]. – Режим доступу: htt://www.nbuv.gov.ua.
8. Райс Э. Позиционирование: битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2001. – 248 с.
9. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика : учебник / Е. П. Голубков. – [4-е изд., перераб. и доп.]. – М.: Финпресс, 2008. – 496 с.
Опубліковано
2013-11-01
Розділ
ТОВАРОЗНАВСТВО ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ