SOCIOLOGICAL RESEARCH OF COMMODITY CHARACTERISTICS OF YOUTH FOOTWEAR

  • B. Wozniak Institute of Leather Industry
  • N. Popovych Institute of Leather Industry
  • M. Bednarchuk Lviv University of Trade and Economics
  • O. Shumsky Lviv University of Trade and Economics
Keywords: youth footwear, consumer properties, sociological research

Abstract

The results of the research show that the most important criteria for the purchase of footwear by the youth is its cost and warranty term of usage. Considerable importance among the criteria of buying footwear by young people have the recommendations on the choice of shoes in size and fullness and the recommendations on the footwear use and care – is an objective basis for a detailed development of this problem by commodity footwear analysts, the theoretical development and practical implementation of the advisory function of commodity science. When using youth footwear, the hardest back and sock area wears out most. Most often, young people are buying footwear for men aged 27 and for women aged 24, who mainly live in district centers, towns and villages of urban type.

References

1. Проблеми, напрями та чинники сприяння розвитку внутрішнього ринку України (реальний сектор економіки) : монографія / [за ред. чл.-кор. НАНУ А. І. Даниленка]. – К. : Ін-т екон. та прогноз. НАНУ, 2013. – 292 с.
2. Беднарчук М. С. Товарознавчі аспекти фор-мування національного ринку взуття : монографія / М. С. Беднарчук. – Львів : Видавництво ЛКА, 2009. – 476 с.
3. Дианич М. М. Ассортимент и качество одежды для детей / М. М. Дианич, Н. К. Кушнир, Б. Д. Семак. – К. : Тэхника, 1988. – 173 с.
4. Беднарчук М. С. До питання про гарантії виробників взуття для молоді / М. С. Беднарчук, В. П. Коновал, Н. І. Попович // Легка промисловість. – 2010. – № 3. – С. 37.
5. Рада закликала ЄП ввести додаткові торгові преференції для українських товарів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.5.ua/polityka-/rada-zaklykala-yep-vvesty-dodatkovi-torhovi-preferentsii-dlia-ukrainskykh-tovariv-148457.html.
6. Половніков І. І. Теоретичні та експеримен-тальні дослідження спортивного взуття для скейт-бордингу : монографія / І. І. Половніков, Н. І. Попо-вич, М. С. Беднарчук. – Львів : Видавництво ЛКА, 2012. – 404 с.
7. Про затвердження Рекомендацій щодо визна-чення характеру дефекту взуття та умов його екс-плуатації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uapravo.net/data/base43/ukr43504.htm.
8. Розпродаж взуття та аксесуарів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://in-chat.com.ua/fo-rum/topic/47348.html.
9. Беднарчук М. С. Недоліки взуття для молоді, що виникають в межах гарантійного терміну його експлуатації / М. С. Беднарчук // Вісник Київ. нац. універс-ту технологій та дизайну, 2010. – № 5 (55). – С. 323-331.
10. Лиокумович В. Х. Структурный анализ качества обуви / В. Х. Лиокумович. – М. : Легкая индустрия, 1980. – 160 с.
11. Кушнір М. К. Товарознавство непродоволь-чих товарів. Ч. III. Товарознавство взуттєвих товарів / М. К. Кушнір, Н. П. Тихонова. – К. : НМЦ “Укоопосвіта”, 2001. – 266 с.
12. Затирка М. С. Напрями наукових дослі-джень взуття у провідних науково-дослідних уста-новах світу / М. С. Затирка, М. С. Беднарчук // Проблеми формування асортименту, якості і екологічної безпечності товарів : матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 12 листопада 2015 р.) : тези доповідей / [відп. ред. П. О. Куцик]. – Львів : Видавництво “Растр-7”, 2015. – С. 124-127.
13. Беднарчук М. С. Загальні закономірності формування і росту стоп підлітків та їх класифікація за найважливішими параметрами / М. С. Беднарчук // Вісник Хмельницького національного універси-тету. – 2011. – № 4 (179) – С. 117-122.
Published
2018-06-26
Section
MODERN PROBLEMS OF COMMODITY STUDIES AND TECHNOLOGIES OF NON-FOOD MATERIALS AND