THE INNOVATIVE WAYS OF FORMING OF AESTHETIC QUALITIES OF BRANDED FOOTWEAR

  • N. I. Popovich
Keywords: requirements, consumer, aesthetic properties, branded footwear, trends of fashion

Abstract

The innovations which are used by manufacturers of branded footwear for the formation of its
aesthetic properties are considered.

References

1. Кушнір М. К. Товарознавство непродовольчих товарів. Ч. III. Товарознавство взуттєвих товарів / М. К. Кушнір, Н. П. Тихонова. – К.: НМЦ “Укоопосвіта”, 2001. – 266 с.
2. Тренди весни-літа 2014: лукбук Bobkova [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lady.tochka.net/ua/37656-trendy-vesny-leta-2014-lukbuk-bobkova-foto/.
3. Попович Н. І. Ієрархія номенклатури показників споживних властивостей спортивного взуття для скейтбордингу / Н. І. Попович // – Товарознавчий вісник : Збірник наукових праць; Луцький національний технічний університет. – Луцьк : редакційно-видавничий відділ ЛНТУ, 2012. – С. 162-168.
4. Попович Н. І. Нові напрямки вдосконалення споживних властивостей спортивного взуття / Н. І. Попович // Вісник Хмельницького національного університету. – № 4. – 2011. – С.101-106. – (Серія “Технічні науки”).
5. Українці перевдягаються всупереч кризі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.epravda.com.ua/publications/2012/10/31/341771/.
6. Попович Н. І. Інформаційне забезпечення споживних властивостей брендового взуття / Н. І. Попович, Я. С. Тимчук // Формування і оцінювання асортименту, властивостей та якості непродовольчих товарів : матеріали 1-ої міжнародної наук.- практ. конф. (Львів, 22 листопада 2013 року) : тези доповідей: у 3 ч. Ч.І / Відп. ред. П. О. Куцик – Львів : Львів. комерц. академ., 2013. – С. 100-103.
7. Шумский О. В. Информационное обеспечение товаров – современное направление в развитии теоретического товароведения / О. В. Шумский, Н. С. Беднарчук – Качество и безопасност на стоките: XI научна конференция с международно участие. Варна «Икономически университет» - 14-16 октября 2010 г. – Изд-во «наука и икономика». – Икономически университет. – Варна. – 2010. – С. 215-223.
8. Бутіки за космічними цінами збувають підробки взуття, закуплені у продавців з ринку Барабашова [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://politikan.com.ua/1/4/1/71521.htm
Published
2014-12-24
Section
COMMODITY SCIENCE AND EXPERTISE OF NON-FOOD PRODUCTS