STUDY OF CONSUMER PREFERENCES AT SOFT DRINKS MARKET

  • M. Havryliak
  • R. Shevchyk
Keywords: market, soft drinks, consumer preferences, questioning

Abstract

The analysis provides cernain insights into the consumer preferences at soft drinks market by means of the expert method of consumer survey. Naturalness in supposed, from a consumer perspective, to be the main criterion of drinks quality.

References

1. Савич О. П. Управління локальними брендами [Електронний ресурс]. / О. П. Савич, С. В. Фертюк. – Режим доступу : http://ir.kneu.kiev.ua:8080/ bitstream/2010/1569/1/Savych.
2. Комарніцька О. П. Цінові тенденції на світових ринках проовольства: вклики для України [Текст] / О. П. Комарніцька // Економіка АПК. – 2012. – №10 (216). – С. 131-135.
3. Петрович О. С. С бульбашками или без? / О. С. Петрович // Продукты питания. – №13. – 2011. – С. 44-48.
4. Ринок безалкогольних напоїв напої [Електронний ресурс] – Режим доступу :http://www.souzinform.com.ua.
5. Осипова Л. А. Функциональные напитки на основе пряно-ароматического растительного сырья / Л. А. Осипова, Л. В. Капрельянц // Пищ. промышленность; – ОНАПТ, Украина, – 2007, №9. – С. 74-75.
6. Напої безалкогольні. Загальні технічні умови: ДСТУ 4069:2002. – [Чинний від 01 лютого 2002]. – К.: Держспоживстандарт України, 2002. – 14 с. Національні стандарти України).
7. Кунділовська Т. Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктів / Т. А. Кунділовська, Н. Ю. Семенова Н. Ю. // Вісник соціально-економічних досліджень № 40. – С. 72-79.
8. Павлоцька Л. Ф. Основи фізіології, гігієни харчування та проблеми безпеки харчових продуктів: навчальний посібник [Текст] / Л. Ф. Павлоцька, Н. В. Дуденко, Л. Р. Димитрієвич – Суми: ВТБ "Університетська книга" , 2007 – С. 241-243.
Published
2014-12-24
Section
COMMODITY SCIENCE AND EXAMINATION OF FOOD PRODUCTS