Анотація
Ця стаття присвячена вивченню та аналізу процесу узгодження стандартів та процедур у міжорганізаційній координації в ланцюгу постачання. Основна увага зосереджена на визначенні спільних цілей та очікувань усіх учасників ланцюга постачання. Акцентується увага на актуальних аспектах управління якістю та єдністю в процесах постачання харчової продукції, а також на узгодженні процесів внутрішньо в кожній організації та між усіма учасниками. Важливо зазначити, що через взаємодію різних ланок ланцюгу постачання необхідно забезпечити не лише відповідність стандартам, а й ефективну взаємодію між організаціями. У статті детально розглядаються інструменти та стратегії для досягнення єдності та вдосконалення якості продукції в умовах розширених ланцюгів постачання. Дослідження базується на літературному аналізі, вивченні існуючих практик та застосуванні сучасних методологій управління ланцюгами постачання. Отримані результати можуть бути використані для вдосконалення стратегій міжорганізаційної координації та забезпечення високої якості продукції у виробничих ланцюгах. Ця стаття є важливим внеском у розуміння процесів управління ланцюгами постачання в контексті сучасної економіки. Вона відкриває великий потенціал для підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств через оптимізацію процесів узгодження стандартів і процедур. Автори акцентують увагу на потребі забезпечення співпраці та взаємодії між усіма ланками ланцюга постачання, що може забезпечити не лише відповідність стандартам, але й сприяти більш ефективній роботі організацій. Ця стаття не лише визначає проблеми та виклики управління ланцюгами постачання, але й пропонує конкретні рішення та рекомендації щодо їх вирішення. Вона є корисним ресурсом для менеджерів, дослідників та практиків у галузі логістики, управління ланцюгами постачання та харчової промисловості, допомагаючи їм удосконалити стратегії та практики управління, щоб досягти кращих результатів в умовах сучасного бізнесу. Ця стаття є важливим джерелом інформації для всіх зацікавлених у покращенні управління ланцюгами постачання та забезпеченні якості продукції в харчовій промисловості.
Посилання
Шталь Т.В., Уварова А.Є. Логістична діяльність торговельного підприємства: сутнісні характеристики та формалізація моделі. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2019. Вип. 3. С. 64–71.
Шкригун Ю.О. Генезис поняття «логістична діяльнiсть підприємства». Вісник економічної науки України. 2021. № 2 (41). С. 183–190.
Криворучко О.М., Овчаренко А.Г. Формування системи управління якістю логістичних бізнес-процесів АТП. Економіка транспортного комплексу. 2021. Вип. 37. С. 95–115.
Федотова І.В. Формування багаторівневої моделі логістичної системи. Економіка транспортного комплексу: збірник наукових праць. 2019. Вип. 33. С. 5–31.
Бочарова Н.А. Удосконалення структури механізму формування ланцюга постачань. Економіка транспортного комплексу. 2019. Вип. 33. С. 45–59
Овчаренко А.Г. Оцінювання якості логістичного обслуговування споживачів. Економіка транспортного комплексу. 2020. Вип. 35. С. 160–176.
Водолажська Т.О. Логістична стратегія підприємства: сутність поняття. Економіка транспортного комплексу. 2021. Вип. 37. С. 48–60.
Dmuchowski R. Zarządzanie logistyczne jakostrategiczny potencjał przedsiębiorstwa. Warmińsko-Mazurski Kwartalnik Naukowy. 2018. No. 3-4(27-28). Р. 99–108.
Shtal, T. V., Uvarova, A. E. (2019), Logistics activity of a trade enterprise: essential characteristics and formalization of the model. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv. Economics, issue 3, pp. 64–71.
Shkryhun, Yu. O. (2021), Genesis of the concept of "logistics activity of the enterprise". Bulletin of Economic Science of Ukraine, no. 2 (41), pp. 183–190.
Kryvoruchko, O. M., Ovcharenko, A. H. (2021), Formation of a quality management system for logistics business processes of motor transport enterprises. Economics of the transport complex, issue 37, pp. 95–115.
Fedotova, I. V. (2019), Formation of a multi-level model of the logistics system. Economics of the transport complex, issue 33, pp. 5–31.
Bocharova, N. A. (2019), Improving the structure of the mechanism of supply chain formation. Economics of the transport complex, issue 33, pp. 45–59
Ovcharenko, A. H. (2020), Evaluation of the quality of logistics services for consumers. Economics of the transport complex, issue 35, pp. 160–176.
Vodolazhska, T. O. (2021), Logistics strategy of the enterprise: the essence of the concept. Economics of the transport complex, issue 37, pp. 48–60.
Dmuchowski, R. (2018), Zarządzanie logistyczne jakostrategiczny potencjał przedsiębiorstwa. Warmińsko-Mazurski Kwartalnik Naukowy, no 3-4(27-28), pp. 99–108.