Підприємництво і торгівля

Поточний номер

№ 45 (2025)

Назва видання: Підприємництво і торгівля

Рік заснування: Збірник засновано у 1998 році та відповідно до Постанови Президії ВАК України від 09.06.1999 р. № 1-05/7 був включений до переліку фахових видань. Збірник перейменовано у 2016 році.

Засновник видання: Львівський торговельно-економічний університет

Періодичність: 6 разів на рік

Мова видання: українська, англійська, польська

Реєстрація суб'єкта у сфері друкованих медіа: Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2512 від 08.08.2024 року

Ідентифікатор медіа: R30-04399

Фахова реєстрація (категорія «Б»): Наказ МОН України від 28.12.2019 року № 1643 (додаток 4); Наказ МОН України від 27.04.2023 року № 491 (додаток 3)

Галузь науки: економічні

Спеціальності: С1 Економіка та міжнародні економічні відносини; D1 Облік і оподаткування; D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок; D3 Менеджмент; D5 Маркетинг; D7 Торгівля.

Політика наукового видання: Збірник є фаховим науковим та рецензованим виданням, у якому публікуються оригінальні статті, що розкривають результати наукових, практичних, навчально-методичних досліджень з теорії і практики торгівлі та підприємництва. У віснику проводиться обмін досвідом та висвітлюються актуальні проблеми організації діяльності субʼєктів господарювання у різних галузях підприємницької діяльності в Україні та зарубіжних країнах. Розробляються та обгрунтовуються методи оптимізації суб’єктів малого, середнього та великого бізнесу, збільшення їх операційної ефективності та нарощування потенціалу. Цільовими аудиторіями вісника є наукові працівники, підприємці, менеджери торговельних та виробничих компаній, викладачі закладів вищої освіти, аспіранти, студенти економічних та технічних спеціальностей.

Реферативні бази даних: Vernadsky National Library, Google Scholar, Ulrich's Periodicals Directory, Index Copernicus, WorldCat, Crossref, Open Ukrainian Citation Index.

ISSN: 2522-1256 (Print), 2522-1264 (Online)

DOI: 10.32782/2522-1256

СТАТТІ

Т.І. Винницький
5-14
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ДИСТРИБУЦІЙНИХ КОМПАНІЙ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-01
PDF
І.В. Космідайло, Р.В. Равлик
14-21
ІНСТИТУЦІЙНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ТРАНСФОРМАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ У ТРАНЗИТИВНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-02
PDF
О.Є. Кубашевський
22-29
МАРКЕТИНГ ДЛЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ (ВЕГАНСЬКИХ, ВЕГЕТАРІАНСЬКИХ) ТА ЙОГО ВПЛИВ НА СПОЖИВЧІ ЗВИЧКИ ТА ПОВЕДІНКУ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-03
PDF
В.І. Куцик, О.А. Душенко
30-36
СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ЧИННИКІВ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-04
PDF
П.О. Куцик, Р.М. Воронко, К.І. Редченко, Т.О. Герасименко
37-46
РОЗВИТОК ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ В ТОРГІВЛІ: ВІД КЛАСИКИ ДО ЦИФРОВИХ РІШЕНЬ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-05
PDF
Л.М. Патер
47-52
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ IT-ПОСЛУГ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-06
PDF
М.В. Реслер
53-59
УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК ТА КОНТРОЛЬ ВИТРАТ НА АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-07
PDF
Т.Ф. Рябоволик, Н.С. Пітел
60-68
ІНТЕГРАЦІЯ ІННОВАЦІЙ ТА ЦИФРОВИХ КАНАЛІВ КОМУНІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ СУЧАСНИМИ ТОРГОВЕЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-08
PDF
Д. І. Сапожник
69-77
ПРОБЛЕМА КОНТРАБАНДИ ТЮТЮНОВИХ ВИРОБІВ В УКРАЇНІ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-09
PDF
Б.Б. Семак, О.М. Гаврилюк
78-85
МЕТОДИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РЕГУЛЮВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА ЕКСПОРТУ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-10
PDF
Л.В. Транченко, О.М. Транченко, Р.І. Лопатюк
86-99
СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ТА МАТЕРІАЛЬНОГО СТИМУЛЮВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-11
PDF
Моніка Флісек, Наталія Попович, Богуслав Возняк, Юрій Стецик
100-107
УТВОРЕННЯ ВІДХОДІВ ШКІРЯНОГО ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВАХ ПОЛЬЩІ: ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-12
PDF (Polish)
О.В. Цвек
108-114
ОБЛІКОВА ПОЛІТИКА ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА З УРАХУВАННЯМ СКЛАДОВИХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2025-45-13
PDF
Переглянути всі випуски