Підприємництво і торгівля

Поточний номер

№ 43 (2024)

Назва видання: Підприємництво і торгівля

Рік заснування: Збірник засновано у 1998 році та відповідно до Постанови Президії ВАК України від 09.06.1999 р. № 1-05/7 був включений до переліку фахових видань. Збірник перейменовано у 2016 році.

Засновник видання: Львівський торговельно-економічний університет

Періодичність: 6 разів на рік

Мова видання: українська, англійська, польська

Реєстрація суб'єкта у сфері друкованих медіа: Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2512 від 08.08.2024 року

Ідентифікатор медіа: R30-04399

Фахова реєстрація (категорія «Б»): Наказ МОН України від 28.12.2019 року № 1643 (додаток 4); Наказ МОН України від 27.04.2023 року № 491 (додаток 3)

Галузь науки: економічні

Спеціальності: 051 Економіка; 071 Облік і оподаткування; 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок; 073 Менеджмент; 075 Маркетинг; 076 Підприємництво та торгівля.

Політика наукового видання: Збірник є фаховим науковим та рецензованим виданням, у якому публікуються оригінальні статті, що розкривають результати наукових, практичних, навчально-методичних досліджень з теорії і практики торгівлі та підприємництва. У віснику проводиться обмін досвідом та висвітлюються актуальні проблеми організації діяльності субʼєктів господарювання у різних галузях підприємницької діяльності в Україні та зарубіжних країнах. Розробляються та обгрунтовуються методи оптимізації суб’єктів малого, середнього та великого бізнесу, збільшення їх операційної ефективності та нарощування потенціалу. Цільовими аудиторіями вісника є наукові працівники, підприємці, менеджери торговельних та виробничих компаній, викладачі закладів вищої освіти, аспіранти, студенти економічних та технічних спеціальностей.

Реферативні бази даних: Vernadsky National Library, Google Scholar, Ulrich's Periodicals Directory, Index Copernicus, WorldCat, Crossref, Open Ukrainian Citation Index.

ISSN: 2522-1256 (Print), 2522-1264 (Online)

DOI: 10.32782/2522-1256

СТАТТІ

Н.В. Андрушкевич, С.В. Фімяр, В.В. Довгань
5-13
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-01
PDF
Р.В. Бабіцький, Д.Ф. Огренич
14-21
ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ІНВЕСТУВАННЯ СТАРТАПІВ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-02
PDF
Д.О. Говда, Т.І. Данько, Б.І. Сало
22-28
КОНЦЕПЦІЯ ТА ТИПОЛОГІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-03
PDF
Т.Ю. Горват, М.І. Дуб
29-35
КОГНІТИВНІ УПЕРЕДЖЕННЯ: СУТНІСТЬ ТА ВПЛИВ НА ФІНАНСОВІ РІШЕННЯ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-04
PDF
К.С. Думанська, Д.В. Шпак, Ю.Л. Продажець
36-43
ДОСЛІДЖЕННЯ НАУКОВИХ ЗАСАД ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ «СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ»
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-05
PDF
О.Б. Каламан, О.В. Дишкантюк, К.В. Власюк
44-51
ОСНОВНІ ПИТАННЯ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ В КОНТЕКСТІ РОЗРОБКИ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-06
PDF
Р.Л. Лупак, А.В. Стіскун, Є.В. Савка
52-59
ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ ЗМІНИ І СТРУКТУРНІ РЕФОРМИ В ЕКОНОМІЦІ: ГАЛУЗЕВІ ТА ПІДПРИЄМНИЦЬКІ АСПЕКТИ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-07
PDF
Ю.Б. Миронов
60-67
ДОСВІД КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ У РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА ПРИРОДООХОРОННИХ ТЕРИТОРІЯХ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-08
PDF
К.О. Пелех
68-74
ОЦІНКА ВПЛИВУ ФАКТОРІВ НА РОЗВИТОК АГРОПІДПРИЄМНИЦТВА З УРАХУВАННЯМ ПОТЕНЦІАЛУ ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-09
PDF
О.Г. Рябчук, О.В. Андрух
75-83
ОСОБЛИВОСТІ АУДИТУ І АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ НАФТОГАЗОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-10
PDF
Д.І. Сапожник, Л.В. Пелик, В.В. Гаврилишин
84-91
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ПІДГОТОВКИ ТОВАРОЗНАВЦІВ-ЕКСПЕРТІВ У МИТНІЙ СПРАВІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-11
PDF
Б.Б. Семак, Р.В. Бойко
92-101
ІДЕНТИФІКАЦІЯ СТРАТЕГІЧНИХ ОРІЄНТИРІВ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ ТА ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ В ЕКОНОМІКУ І ВІДБУДОВУ РЕГІОНУ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-12
PDF
І.М. Хархаліс
102-110
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИЧНИМИ ЛАНЦЮГАМИ ТА ІНФРАСТРУКТУРОЮ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-43-13
PDF
Переглянути всі випуски