Підприємництво і торгівля

Поточний номер

№ 42 (2024)

Назва видання: Підприємництво і торгівля

Рік заснування: Збірник засновано у 1998 році та відповідно до Постанови Президії ВАК України від 09.06.1999 р. № 1-05/7 був включений до переліку фахових видань. Збірник перейменовано у 2016 році.

Засновник видання: Львівський торговельно-економічний університет

Періодичність: 6 разів на рік

Мова видання: українська, англійська, польська

Реєстрація суб'єкта у сфері друкованих медіа: Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2512 від 08.08.2024 року

Ідентифікатор медіа: R30-04399

Фахова реєстрація (категорія «Б»): Наказ МОН України від 28.12.2019 року № 1643 (додаток 4); Наказ МОН України від 27.04.2023 року № 491 (додаток 3)

Галузь науки: економічні

Спеціальності: 051 Економіка; 071 Облік і оподаткування; 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок; 073 Менеджмент; 075 Маркетинг; 076 Підприємництво та торгівля.

Політика наукового видання: Збірник є фаховим науковим та рецензованим виданням, у якому публікуються оригінальні статті, що розкривають результати наукових, практичних, навчально-методичних досліджень з теорії і практики торгівлі та підприємництва. У віснику проводиться обмін досвідом та висвітлюються актуальні проблеми організації діяльності субʼєктів господарювання у різних галузях підприємницької діяльності в Україні та зарубіжних країнах. Розробляються та обгрунтовуються методи оптимізації суб’єктів малого, середнього та великого бізнесу, збільшення їх операційної ефективності та нарощування потенціалу. Цільовими аудиторіями вісника є наукові працівники, підприємці, менеджери торговельних та виробничих компаній, викладачі закладів вищої освіти, аспіранти, студенти економічних та технічних спеціальностей.

Реферативні бази даних: Vernadsky National Library, Google Scholar, Ulrich's Periodicals Directory, Index Copernicus, WorldCat, Crossref, Open Ukrainian Citation Index.

ISSN: 2522-1256 (Print), 2522-1264 (Online)

DOI: 10.32782/2522-1256

СТАТТІ

Н. В. Андрушкевич, О. В. Телепенько, А. А. Тараненко
5-11
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ І АНАЛІЗУ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-01
PDF
О. М. Гаврилюк
12-18
ІНСТРУМЕНТИ ЕФЕКТИВІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА ТА ЕКСПОРТУ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-02
PDF
О. В. Гнилянська
19-25
ЛІДЕРСТВО В СОЦІАЛЬНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ: НОВІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-03
PDF
А. С. Гуцул
26-31
ОГЛЯД ОСНОВНИХ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ОПОДАТКУВАННЯ ПРИБУТКУ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-04
PDF
Р. М. Заяць
32-38
ВИКЛИКИ ТА ІМПЕРАТИВИ ВРЕГУЛЮВАННЯ МІГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УМОВАХ ВІЙНИ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-05
PDF
О. Є. Кубашевський
39-45
ВИКОРИСТАННЯ ОМНІКАНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-06
PDF
С. С. Лагутін
46-54
СТАН ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-07
PDF
Н. В. Романюк
55-63
МАРКЕТИНГОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОДУКТАМИ В КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЯХ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-08
PDF
Ю. Л. Рудь, С. О. Ткаченко
64-71
УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ ТА ЛОГІСТИКА В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ: СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-09
PDF
Д. І. Сапожник
72-79
ЧИННИКИ, ЩО ЗУМОВЛЮЮТЬ ВЧИНЕННЯ КОНТРАБАНДИ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-10
PDF
С. А. Середа
80-85
ТОРГОВЕЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ – ВАЖЛИВА ЛАНКА АТМОСФЕРИ РОЗДРІБНОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-11
PDF
О. О. Сунцова
86-93
МІЖНАРОДНІ БІЗНЕС-ТЕХНОЛОГІЇ: СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-12
PDF
П. О. Куцик, О. І. Ковтун
94-109
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СИСТЕМІ ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ
https://doi.org/10.32782/2522-1256-2024-42-13
PDF
Переглянути всі випуски