Анотація
У статті досліджено значення маркетингової документації як ключового інструменту в управлінні інноваційними продуктами в креативних індустріях. Креативні індустрії є одними з найдинамічніших секторів економіки, де розвиток та успіх продукції значною мірою залежать від ефективного маркетингового управління. таким чином, маркетинговий документ забезпечує систематизацію підходів до аналізу цільової аудиторії, позиціонування продукту та побудови комунікаційних стратегій, що дозволяє розробникам інноваційних продуктів успішно конкурувати на ринку. У висновках наведено рекомендації щодо оптимізації маркетингової документації в умовах креативної індустрії, включаючи стандартизацію шаблонів, впровадження цифрових платформ для постійного оновлення та інтеграцію зворотного зв’язку. Запропоновані рекомендації стимулювання ефективності на підвищення маркетингового управління інноваційними продуктами та адаптацію до швидко змінених умов ринку, та обґрунтовано можливості маркетингової документації в управлінні інноваційними продуктами, на основі використання сучасних методів та рекомендації вдосконалення маркетингових процесів у креативних індустріях.
Посилання
7 українських стартапів, які відомі у всьому світі. Available at: https://24tv.ua/ukrayinski-startapi-vidomi-uomu-sviti_n2615115
Ван Праєт Д. Несвідомий брендинг фабула. 2020 304 с.
Віллер А. Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю КМБукс. 2020 336с.
Гладій, І., & Майстер, Л. (2022). Витрати на маркетингові комунікації підприємства в умовах сьогодення. Економіка та суспільство, (39). Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-57
Гужел, Ю. (2018). Маркетингові послуги: нюанси обліку. Available at: https://balance. ua/files/global/2018-PR-16-p77-81-UA. pdf.
Інноваційний маркетинг: навч. посібник. [Електронний ресурс] / В.В. Барабанова, Г.А. Богатирьова. Кривий Ріг: Вид.ДонНУЕТ, 2022. 145 с.
Кеніг, М. В., & Кифяк, О. В. (2024) Цифрові інструменти креативних індустрій. Секція Цифрова трансформація економіки України: Industry 4.0, інноваційне підприємництво, національна безпека. Available at: https://www.researchgate.net/profile/Danylo-Cherevatskyi/publication/385044186_ZBIRNIK_Inzenerni_innovacii_2024/links/67129fe724a01038d0f1faf3/ZBIRNIK-Inzenerni-innovacii-2024.pdf#page=105
Мельник, Т. Ю., & Богоявленська, Ю. В. Я. (2021). Електронний бізнес: переваги та ризики в період цифрової трансформації. Економіка, управління та адміністрування, № 4 (98)), 28-36.
Могильний Р. RefaceAI навчився міняти обличчя на картинках і відео. Все тільки починається. Available at: https://forbes.ua/news/plastichna-operatsiya-05102020-214
Ткачук В.О., Обіход С.В., Свінцицька О.М. Інформаційні технології в креативній економіці: навч. посібн. [Електронне видання]. Житомир: Державний університет «Житомирська політехніка», 2022. 260 с.
Смолінська С., Гнаткович О., Сич О. Політика розвитку креативних індустрій ЄС. Економіка та суспільство. 2022. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-28.
Черній, В. О. (2020). Теоретичні засади та сутність маркетингових інформаційних систем. Економіка і управління, 142-148.
Božić, Velibor. Creative Industries: The Future of Innovation and Impact. 2024. DOI: https://doi.org/10.13140/RG.2.2.15753.21606
Gaung Perwira Yustika, & Muchlis, M. A. (2023). Tourism Marketing Management Strategy At The Department Of Tourism And Culture Of Trenggalek Regency. Advantage: Journal of Management and Business, 1(1), 20–27. Available at: https://doi.org/10.61971/advantage.v1i1.14
Exhibition at railway station spotlights surprising Ukraine. 2019. Available at: https://www.kyivpost.com/lifestyle/exhibition-at-railway-station-spotlights-surprising-ukraine.html
Hadley, B. J., & Gattenhof, S. (2011). Measurable Progress? Teaching Artsworkers to Assess and Articulate the Impact of Their Work. M/C Journal, 14(6). Available at: https://doi.org/10.5204/mcj.433
Ilhamalimy, R. R., Supratman, S., & Septika, B. H. (2023). Green Marketing and Digital Marketing Strategies in Increasing Sales Products NTB Waste Bank. BASKARA: Journal of Business and Entrepreneurship, 6(1). Available at: https://doi.org/10.54268/baskara.v6i1.18336
Kahneman, D. (2011) Thinking, Fast and Slow, Farrar, Straus and Giroux, (Reviewed by Freeman Dyson in New York Review of Books, 22 December 2011, pp. 40–44.)
Madarshahi Mehri The role of digital economy in advancing creative industries. Available at: https://city.cri.cn/20210507/633e86e4-7cc0-92c5-a18c-439c6dec1d4b.html
Martunyuk O. (2017). Methodology for Diagnostics of the Company Management and Technological Maturity. Іnternational economics journal Montenegrin Journal of Economics, Vol. 13, №o. 4. Рр. 31-42. Available at: http://www.mnje.com/sites/mnje.com/files/031-042_martynyuk.pdf
Nurmalasari, N., & Masitoh, I. (2020). Manajemen strategik pemasaran pendidikan berbasis media sosial di madrasah aliyah yayasan pondok pesantren babakan jamanis parigi pangandaran. Re-jiem (Research Journal of Islamic Education Management), 3(2), 120–128. https://doi.org/10.19105/re-jiem.v3i2.3908
7 Ukrainian startups that are known all over the world (2024). Available at: https://24tv.ua/ukrayinski-startapi-vidomi-uomu-sviti_n2615115
Van Praet D. (2020). Unconscious branding of the plot. 304 p.
Willer A. (2020). Brand identity. Basic recommendations for creating a KMBux corporate style. 336 p.
Gladiy, I., & Master, L. (2022). Costs of marketing communications of the enterprise in today's conditions. Economy and society, (39). Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-57
Guzhel, Yu. (2018). Marketing services: nuances of accounting. Available at: https://balance. ua/files/global/2018-PR-16-p77-81-UA. pdf.
Innovative marketing: education. Manual (2022). / V.V. Barabanova, G.A. Bogatyreva Kryvyi Rih: Vyd. DonNUET, 2022. 145 p.
Koenig, M. V., & Kyfyak, O. V. (2024) Digital tools of creative industries. Section Digital transformation of Ukraine's economy: Industry 4.0, innovative entrepreneurship, national security. Available at: https://www.researchgate.net/profile/Danylo-Cherevatskyi/publication/385044186_ZBIRNIK_Inzenerni_innovacii_2024/links/67129fe724a01038d0f1faf3/ZBIRNIK-Inzenerni-innovacii-2024.pdf#page=105
Melnyk, T. Yu., & Bogoyavlenska, Yu. V. Ya. (2021). Electronic business: advantages and risks in the period of digital transformation. Economy, management and administration, No. 4 (98)), 28-36.
Mohylnyi R.(2020). RefaceAI learned to change faces in pictures and videos. Everything is just beginning. Available at: https://forbes.ua/news/plastichna-operatsiya-05102020-214
Tkachuk V.O., Obikhod S.V., Svintsytska O.M. (2022). Information technologies in the creative economy: education. manual. Zhytomyr: Zhytomyr Polytechnic State University. 260 p.
Smolinska S., Hnatkovych O., Sych O.(2022). Policy of development of creative industries of the EU. Economy and society. 2022. No. 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-28.
Chernii, V. O. (2020). Theoretical principles and essence of marketing information systems. Economics and management, 142-148.
Božić, Velibor. (2024). Creative Industries: The Future of Innovation and Impact. DOI: https://doi.org/10.13140/RG.2.2.15753.21606
Gaung Perwira Yustika, & Muchlis, M. A. (2023). Tourism Marketing Management Strategy At The Department Of Tourism And Culture Of Trenggalek Regency. Advantage: Journal of Management and Business, 1(1), 20–27. Available at: https://doi.org/10.61971/advantage.v1i1.14
Exhibition at railway station spotlights surprising Ukraine. (2019). Available at: https://www.kyivpost.com/lifestyle/exhibition-at-railway-station-spotlights-surprising-ukraine.html
Hadley, B. J., & Gattenhof, S. (2011). Measurable Progress? Teaching Artsworkers to Assess and Articulate the Impact of Their Work. M/C Journal, 14(6). Available at: https://doi.org/10.5204/mcj.433
Ilhamalimy, R. R., Supratman, S., & Septika, B. H. (2023). Green Marketing and Digital Marketing Strategies in Increasing Sales Products NTB Waste Bank. BASKARA: Journal of Business and Entrepreneurship, 6(1). Available at: https://doi.org/10.54268/baskara.v6i1.18336
Kahneman, D. (2011) Thinking, Fast and Slow, Farrar, Straus and Giroux, (Reviewed by Freeman Dyson in New York Review of Books, 22 December 2011, pp. 40–44.)
Madarshahi Mehri (2021). The role of digital economy in advancing creative industries. Available at: https://city.cri.cn/20210507/633e86e4-7cc0-92c5-a18c-439c6dec1d4b.html
Martunyuk O. (2017). Methodology for Diagnostics of the Company Management and Technological Maturity. Іnternational economics journal Montenegrin Journal of Economics, Vol. 13, №o. 4. Рр. 31-42. Available at: http://www.mnje.com/sites/mnje.com/files/031-042_martynyuk.pdf
Nurmalasari, N., & Masitoh, I. (2020). Manajemen strategik pemasaran pendidikan berbasis media sosial di madrasah aliyah yayasan pondok pesantren babakan jamanis parigi pangandaran. Re-jiem (Research Journal of Islamic Education Management), 3(2), 120–128. https://doi.org/10.19105/re-jiem.v3i2.3908
Smolinska, S., Hnatkovich, O., & Sych, O. (2022). Polityka rozvytku kreatyvnykh industriy EU [Policy of development of creative industries of the EU]. Ekonomika ta suspilʹstvo, vol. (43). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-28