INNOVATIVE FORMATS OF TRADE OBJECTS IN THE TRADING SERVICE SYSTEM

PDF (Українська)

Keywords

retail trade
innovation
trade service system
trading object
store type
store format
drogery

How to Cite

Mishchuk, I. P., Kabatsi, B. I., Almashi, Y. Y., & Dubyna, M. O. (2019). INNOVATIVE FORMATS OF TRADE OBJECTS IN THE TRADING SERVICE SYSTEM. Entrepreneurship and Trade, (24), 14-21. https://doi.org/10.36477/2522-1256-2019-24-02

Abstract

The purpose of the article is to determine the urgency of the development of specialized stores of new, promising types and formats in the regional and local systems of trade services, as well as in generalizing the essence and specific features of one of the promising formats of trade objects - "drogery" type stores. On the basis of the development dynamics analysis of retail network trade objects in Ukraine, a trend towards deepening the specialization of non-foods goods retail trade have been identified, which is reflected in the implementation of the processes of regional and local trading service systems forming. The necessity of taking into account the specifics of trade activity in the majority of territorial units of the regional and local levels with relatively small purchasing streams by means of the development of innovative types and formats of trade objects is emphasized. The critical analysis of the specific features and the concept of the "drogery" stores format is carried out as well as emphasized on the expediency of its implementation in the retail trade practice in Ukraine.

https://doi.org/10.36477/2522-1256-2019-24-02
PDF (Українська)

References

Внутрішня торгівля України: проблеми і перспек-тиви розвитку : монографія / [за ред. В. В. Апопія, П. Ю. Балабана]. – Львів : “Новий Світ-2000”, 2014. – 565 с.

Апопій В. В. Сутність і типологія інновацій в торгі-влі / Апопій В. В., Хом’як Ю. М. // Торгівля, комерція, підприємництво : зб. наук. праць. – 2011. – Вип. 12.

Горбенко О. В. Ринок продуктової роздрібної торгі-влі в Україні : формати, мережі, розвиток / О. В. Горбенко // Молодий вчений. – 2015. – № 669 (24). – Ч. 1. – С. 59-66.

Торгівля в сільській місцевості: структурні зміни в трансформаційній економіці / Балабан П., Балабан М., Іванов Ю., Апопій Г. // Торгівля, комерція, підприєм-ництво : зб. наук. праць. – Львів : Видав- ництво ЛКА, 2015. – Вип. 18. – С. 11-17.

Апопій Г. В. Формування ефективної системи тор-говельного обслуговування в умовах розвитку сільсь-ких територій : дис. канд. екон. наук: 08.00.03 / Г. В. Апопій ; ПУЕТ. – Львів, 2016. – 212 с.

Теплицька Г. Й. Порівняння сучасних типів та форматів торговельних підприємств за кордоном і в Україні / Г. Й. Теплицька // Вісник Академії митної служби України. – 2012. – № 1. – С. 121-125. – (Економіка).

Захарова Ж. Ж. Современные форматы магазинов / Ж. Ж. Захарова // Сибирский торгово-экономический журнал. – 2015. – № 2 (20). – С. 18-21.

Таташева Э. В. Современные форматы розничной торговли: отечественный и зарубежный опыт / Э. В. Таташева // Теория и практика общественного развития. – 2015. – № 24. – С. 197-200.

Гуштан Т. В. Типи і формати в роздрібній торгівлі: теоретичні аспекти // Підприємництво і торгівля : збірник наукових праць / Т. В. Гуштан; [редакц. кол.: Куцик П. О., Апопій В. В., Семак Б. Б. та ін.]. – Львів : Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2016. – Вип. 20. – 134 с. – С.110-116

Статистичний щорічник України за 2017 рік / Державна служба статистики України ; [за ред. І. Є. Вернера]. – К., 2018. – 541 с.

Роздрібна та оптова торгівля. Терміни та визна-чення понять : ДСТУ 4303 : 2004. – Чинний від 2005-08-01 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.profiwins.com.ua/uk/directories1/dstu4303.html.

Організація торгівлі : підручник / [В. В. Апопій, І. П. Міщук, В. М. Ребицький та ін.; за ред. В. В. Апо-пія]. - [2-ге вид., перероб. та доп.]. - К. : Центр нав-чальної літератури, 2008. – 632 с.

Чеглов В. П. Экономика и организация управления розничными торговыми сетями / В. П. Чеглов. – М. : ИНФРА-М, 2012. – 288 с.

Прохоров Н. Ближе гипера, дешевле супера. Отк-рытие своего дрогери. / Н. Прохоров [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.openbusiness.ru/html/dop12/drogeri.htm.

Миронова В. Дрогери: самоопределение формата / В. Миронова, Е. Ростова [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.retail.ru/articles/18467/.

Дворникова Е. Формат розницы “дрогери” – новые возможности для производителей косметики / Е. Дворникова [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://dvornikova.ru/press/articles/articles_17.html.

Зубарева И. За порошком и помадой / И. Зубарева // Российская Бизнес-газета. – №1016.(37) [Електрон-ний ресурс]. – Режим доступу: https://rg.ru/2015/09/22/magazin.html.

Рубанович А. Drogerie в борьбе за звание “Сеть красоты и здоровья № 1 в Украине” / А. Рубанович // TradeMasterGroup [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://trademaster.ua/articles/915.

Формат ДРОГЕРИ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: - http://www.kkmserv.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=41723.

Что такое дрогери? // Записки маркетолога [Элек-тронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.marketch.ru/marketing_dictionary/marketing_terms_d/drogerie/.

Vnutrishnja torghivlja Ukrajiny: problemy i perspektyvy rozvytku, za red. V. V. Apopija, P. Ju. Balabana (2014), “Novyj Svit-2000”, Ljviv, 565 s.

Apopij, V. V. and Khom'jak, Ju. M. (2011), Sutnistj i typologhija innovacij v torghivli, Torghivlja, komercija, pidpryjemnyctvo, vyp. 12.

Ghorbenko, O. V. (2015), Rynok produktovoji rozdribnoji torghivli v Ukrajini : formaty, merezhi, rozvytok, Molodyj vchenyj, # 669 (24), Ch. 1, s. 59-66.

Balaban P., Balaban M., Ivanov Ju. and Apopij Gh. (2015), Torghivlja v siljsjkij miscevosti: strukturni zminy v transformacijnij ekonomici, Torghivlja, komercija, pidpryjemnyctvo, Vydavnyctvo LKA, Ljviv, vyp. 18, s. 11-17.

Apopij, Gh. V. (2016), Formuvannja efektyvnoji systemy torghoveljnogho obslughovuvannja v umovakh rozvytku siljsjkykh terytorij : dys. kand. ekon. nauk: 08.00.03 / PUET, Ljviv, 212 s.

Teplycjka, Gh. J. (2012), Porivnjannja suchasnykh typiv ta formativ torghoveljnykh pidpryjemstv za kordonom i v Ukrajini, Visnyk Akademiji mytnoji sluzhby Ukrajiny, # 1, s. 121-125. – (Ekonomika).

Zaharova, Zh. Zh. (2015), Sovremennye formaty magazinov, Sibirskij torgovo-jekonomicheskij zhurnal, № 2 (20), s. 18-21.

Tatasheva, Je. V. (2015), Sovremennye formaty roznichnoj torgovli: otechestvennyj i zarubezhnyj opyt, Teorija i praktika obshhestvennogo razvitija, № 24, s. 197-200.

Ghushtan, T. V. Typy i formaty v rozdribnij torghivli: teoretychni aspekty (2016), Pidpryjemnyctvo i torghivlja : zbirnyk naukovykh pracj, redakc. kol.: Kucyk P. O., Apopij V. V., Semak B. B. ta in., Vydavnyctvo Ljvivsjkogho torghoveljno-ekonomichnogho universy-tetu, Ljviv, vyp. 20. – 134 s. - S.110-116.

Statystychnyj shhorichnyk Ukrajiny za 2017 rik / Derzhavna sluzhba statystyky Ukrajiny, za red. I. Je. Vernera (2018), K., 541 s.

Rozdribna ta optova torghivlja. Terminy ta vyznachennja ponjatj : DSTU 4303 : 2004. – Chynnyj vid 2005-08-01, available at : http://www.profiwins.com.ua/uk/directories1/dstu4303.html

Orghanizacija torghivli: pidruchnyk, V. V. Apopij, I. P. Mishhuk, V. M. Rebycjkyj ta in.; za red. V. V. Apopija (2008), 2 nd ed, Centr navchaljnoji literatury, Kyjiv, 632 s.

Cheglov, V. P. (2012), Jekonomika i organizacija upravlenija roznichnymi torgovymi setjami, INFRA-M, M., 288 s.

Prohorov N. Blizhe gipera, deshevle supera. Otkrytie svogo drogeri, available at : http://www.openbusiness.ru/html/dop12/drogeri.htm.

Mironova V. and Rostova E. Drogeri: samoopredelenie formata, available at : https://www.retail.ru/articles/18467/.

Dvornikova E. Format roznicy “drogeri” – novye vozmozhnosti dlja proizvoditelej kosmetiki, available at : http://dvornikova.ru/press/articles/articles_17.html.

Zubareva I. Za poroshkom i pomadoj, Rossijskaja Biznes-gazeta - №1016.(37), available at : https://rg.ru/2015/09/22/magazin.html.

Rubanovich A. Drogerie v bor'be za zvanie “Set' krasoty i zdorov'ja № 1 v Ukraine”, TradeMasterGroup, available at : http://trademaster.ua/articles/915.

Format DROGERI, available at : http://www.kkmserv.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=41723.

Chto takoe drogeri?, Zapiski marketologa, available at : http://www.marketch.ru/marketing_dictionary/marketing_terms_d/drogerie/.