THEORETICAL AND METHODOLOGICAL ASPECTS OF PLANNING OF AN ENTERPRISE’S EUROPEAN MARKET ENTRY

PDF (Українська)

Keywords

export
export plan
export strategy
European market
European integration

How to Cite

Mitsenko, N. G., Semeniuk, I. Y., & Dorosh, V. I. (2018). THEORETICAL AND METHODOLOGICAL ASPECTS OF PLANNING OF AN ENTERPRISE’S EUROPEAN MARKET ENTRY. Entrepreneurship and Trade, (22), 50-54. Retrieved from http://journals-lute.lviv.ua/index.php/pidpr-torgi/article/view/80

Abstract

The article is devoted to the study of the main theoretical and methodological aspects of export planning of an enterprise to the countries of the European Union. The specifics of the export strategy formation of the enterprise in the conditions of entering the European market are determined. The possible forms and sources of financial support for the development of the company's export activity in the conditions of entering the European market are proposed. The advantages of implementation the policy of social responsibility for enterprises that plan to export their products to the EU countries are determined. The specifics of personnel management in the process of developing and implementing an export plan are indicated. Possible measures, aimed at increasing the efficiency of the export activities of the enterprise, are proposed.

PDF (Українська)

References

Бірюк С. О. Вітчизняні підприємства хімічної галузі на міжнародних ринках: проблеми реалізації експортних стратегій [Електронний ресурс] / С. О. Бірюк, О. С. Бірюк // Ефективна економіка. – 2014. – № 7. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua-/UJRN/efek_2014_7_6.

Вацик Н. О. Вибір оптимальних планових параметрів експортної діяльності суб’єкта госпо-дарювання з використанням статистичних та інтег-ральних методів / Н. О. Вацик, Л. І. Чернобай, В. І. Мороз // Математичне та комп’ютерне моделю-вання. – 2016. – Вип. 13. – С. 34-49. –(Сер. Технічні науки).

Вовк С. В. Проблеми фінансового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємства / С. В. Вовк // Економічний аналіз : зб. наук. праць Тернопільського національного економічного універ-ситету. – 2013. – Т. 14. – № 2. – С. 146-151.

Жилінська Л. О. Розробка стратегії покра-щення рівня експорту продукції промислового підприємства / Л. О. Жилінська, А. І. Печеник // Вісник економічної науки України. – 2014. – № 1. – С. 35-41.

Лукашев С. В. Вибір напрямів стратегії розвитку експортно-імпортної діяльності підпри-ємства на підґрунті результатів стратегічного контролінгу / С. В. Лукашев, Г. В. Моргун // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. – 2015. – № 1. – С. 100-111. – (Сер. Економіка і менеджмент).

Переверзєва А. В. Експортна стратегія підприємства як основа діяльності на міжнародному ринку / А. В. Переверзєва, К. С. Мала // Вісник Запорізького національного університету. – 2017. – № 3. –С. 102-108. – (Економічні науки).

Продіус О. І. Стратегічне планування експортних операцій на підприємстві на основі збалансованої системи показників / О. І. Продіус, Д. В. Козинець // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – Вип. 8(4). – С. 85-89. – (Сер. Економічні науки).

Сєвідова І. О. Пріоритетні напрями реалізації експортоорієнтованої стратегії аграрними підпри-ємствами / І. О. Сєвідова // Економіка та держава. – 2018. – № 2. – С. 46-49.

Смачило В. В. Управління кадровим потенці-алом підприємства в контексті соціальної відпо-відальності / В. В. Смачило // Академічний огляд. – 2016. – № 1. – С. 119-126.

Evans J. An Introduction to Six Sigma and Process Improvement / J. Evans, W. Lindsay. – Cengage Learning, 2015.

Biriuk, S. O. and Biriuk, S. O. (2014), Vitchyzniani pidpryiemstva khimichnoi haluzi na mizhnarodnykh rynkakh: problemy realizatsii eksport-nykh stratehii, Efectyvna economica [Online], available at : http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_7_6.

Vatsyk, N. O. Chernobai, L. I. and Moroz, V. I. (2016), Vybir optymalnykh planovykh parametriv

eksportnoi diialnosti subiekta hospodariuvannia z vykorystanniam statystychnykh ta intehralnykh meto-div, Tekhnichni nauky, vol. 13, pp. 34-49.

Vovk, S. V. (2013), Problemy finansovoho zabezpechennia zovnishnoekonomichnoi diialnosti pid-pryiemstva, Ekonomichnyi analiz: zb. nauk. prats, Ternopilskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet, vol. 14, № 2, pp. 146-151.

Zhylinska, L. O. and Pechenyk, A. I. (2014), Rozrobka stratehii pokrashchennia rivnia eksportu produktsii promyslovoho pidpryiemstva, Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy, vol. 1, pp. 35-41.

Lukashev, S. V. (2015), Vybir napriamiv stratehii rozvytku eksportno-importnoi diialnosti pidpryiemstva na pidgrunti rezultativ stratehichnoho kontrolinhu, Visnyk Skhidnoievropeiskoho universytetu ekonomiky i menedzhmentu. Seriia : Ekonomika i menedzhment. Vol. 1, pp. 100-111.

Pereverzieva, A. V. and Mala, K. S. (2017), Eksportna stratehiia pidpryiemstva yak osnova diial-nosti na mizhnarodnomu rynku, Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, vol. 3, pp. 102-108.

Prodius, O. I. and Kozynets, D. V. (2014), Stratehichne planuvannia eksportnykh operatsii na pidpryiemstvi na osnovi zbalansovanoi systemy pokaz-nykiv, Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Ser. : Ekonomichni nauky, vol. 8(4), pp. 85-89.

Sievidova, I. O. (2018), Priorytetni napriamy realizatsii eksportooriientovanoi stratehii ahrarnymy pidpryiemstvamy, Ekonomika ta derzhava, vol. 2, pp. 46-49.

Smachylo, V. V. (2016), Upravlinnia kadrovym potentsialom pidpryiemstva v konteksti sotsialnoi vidpovidalnosti, Akademichnyi ohliad, vol. 1, pp. 119-126.

Evans J. and Lindsay W. (2015), An Introduction to Six Sigma and Process Improvement, Cengage Learning.