THE PLACE OF ADVERTISING AMONG THE MARKETING COMMUNICATIONS TOOLS OF MODERN ENTERPRISES

PDF (Українська)

Keywords

advertising
marketing communications
promotion
advertising appeal
consumer

How to Cite

Sukhorska , U. R. (2018). THE PLACE OF ADVERTISING AMONG THE MARKETING COMMUNICATIONS TOOLS OF MODERN ENTERPRISES. Entrepreneurship and Trade, (22), 75-79. Retrieved from http://journals-lute.lviv.ua/index.php/pidpr-torgi/article/view/84

Abstract

The article is devoted to the problem of developing the marketing communications mix, based on changing customers behavior, opportunities and conditions in which modern Ukrainian enterprises operate. The article states that in the process of ensuring the requirements of the development of enterprises marketing activities, the most relevant is the availability of innovative approaches to the creation of advertising, taking into account the sources of information to which most potential buyers appeal. The article deals with the essence and place of the marketing communications system in the enterprise’s management. The questions raised by modern marketers, in particular the high level of informatization of buyers, are determined. The basic principles of effective advertising in the context of marketing communications system development are highlighted. The main factors of advertising appeal acceptance are analyzed. It is explored which particular type of advertising acquires rapid development in the world. In the future, it is planned to study this topic in the context of strategic analysis of the enterprise’s marketing activities.

PDF (Українська)

References

Сухорська У. Р. Формування маркетингових стратегій в системі управління підприємством : монографія / У. Р. Сухорська. – Львів : Видавництво ЛКА, 2009. – 240 с.

Кулина К. П. Регулювання політичної рекла-ми на телебаченні: європейський досвід [Електрон-ний ресурс]. – Режим доступу : http://cedem.org.ua-/analytics/regulyuvannya-politychnoyi-reklamy-na-tel-ebachenni-yevropejskyj-dosvid/.

Чалдіні Р. Brand story. All brands in one case. Змусь співати “під твою дудку” за рахунок прихиль-ності, похвал та фактору схожості [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://brandstory.com.ua-/zmus-spivati-pid-tvoyu-dudku-za-raxunok-prixilnosti-poxval-ta-faktoru-sxozhosti/.

В Британии видеореклама впервые обошла банерную рекламу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mmr.ua/show/v_britanii_videorekla-ma_vpervye_oboshla_bannernuyu_reklamu_po_ rashodam#618445513.1531290229.

Топ-25 популярних сайтів за червень 2018 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://-mmr.ua/show/top-25_populyarnyh_saytov_za_iyuny# 618445513. 1531290229.

Shazam змінив колір спеціально для Atlas Weekend [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mmr.ua/show/shazam_pomenyal_tsvet_ spetsi-alyno_dlya_ atlas_weekend#618445513.1531290229.

Уточнений прогноз медіа-інфляції в Україні на 2018 рік [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mmr.ua/show/utochnennyy_prognoz_media-inf-lyatsii_v_ukraine_na_2018_god#618445513.1531290229.

Росситер Дж. Р. Реклама и продвижение товаров / Росситер Дж. Р., Перси Л.; пер. с англ. М. Бугаев [и др.]; под ред. Л. А. Волковой [и др.]. - Спб. : Питер, 2001. – 656 с.

Окландер Т. О. Новітні технології маркетин-гових комунікацій як засіб зниження підпри-ємницьких ризиків / Т. О. Окландер // Економічні інновації. – 2015. – Вип. 60(3). – С. 274-285 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://-dspace.opu.ua/jspui/bitstream/123456789/6825/1/ecinn_2015_60%283%29__31.pdf.

Савицька Н. Л. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі / Н. Л. Савицька, О. В. Кот, М. С. Кот // Економіка та управління підприємствами. Науковий вісник : Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинсь-кого, 2017. – Вип. 15. – С. 306 [Електронний ресурс]. – Режим доступу :http://global-national.in.ua/archive-/15-2017/62.pdf.

Чубукова О. Ю. Тенденції розвитку світо-вого сучасного ринку маркетингових комунікацій на теперішній час / О. Ю. Чубукова // IV всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів “Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління”, 2017 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://er.knutd.edu.ua-/bitstream/123456789/4115/1/Konf20161104_IV_P008-009.pdf.

Sukhorska, U. R. (2009), Formuvannia marke-tynhovykh stratehij v systemi upravlinnia pidpryiemst-vom, Vydavnytstvo LKA, Lviv.

Kulyna, K. P. (2016), Rehuliuvannia politychnoi reklamy na telebachenni: ievropejs'kyj dosvid, [Online], available at: http://cedem.org.ua/analytics/regulyuvan-nya-politychnoyi-reklamy-na-telebachenni-yevropejsk-yj-dosvid/.

Chaldini, R. (2018), Zmus' spivaty «pid tvoiu dudku» za rakhunok prykhyl'nosti, pokhval ta faktoru skhozhosti, [Online], available at: http://brandstory.-com.ua/zmus-spivati-pid-tvoyu-dudku-za-raxunok-prixilnosti-poxval-ta-faktoru-sxozhosti/.

V Britanii videoreklama vpervye oboshla bannernuju reklamu po rashodam, [Online], available at: http://mmr.ua/show/v_britanii_videoreklama_vpervye-_oboshla_bannernuyu_reklamu_po_rashodam#618445513.1531290229

Top-25 populjarnyh sajtov za ijun', [Online], available at: http://mmr.ua/show/top-25_populyarnyh_-saytov_za_iyuny# 618445513.1531290229.

Shazam pomenjal cvet special'no dlja Atlas Weekend, [Online], available at: http://mmr.ua/show-/shazam_pomenyal_tsvet_spetsialyno_dlya_atlas_ wee-kend#618445513.1531290229.

Utochnennyj prognoz media-infljacii v Ukraine na 2018 god, [Online], available at: http://mmr.ua-/show/utochnennyy_prognoz_media-inflyatsii-_v_uk-raine_na_2018_god#618445513.1531290229.

Rossiter J. R. and Percy L. (2001), Reklama i prodvizhenie tovarov, Vydavnytstvo PITER, St. Petersburg.

Oklander, T. O. (2015), Novitni tekhnolohii marketynhovykh komunikatsij iak zasib znyzhennia pidpryiemnyts'kykh ryzykiv, [Online], available at: http://-dspace.opu.ua/jspui/bitstream/123456789/6825/1/ecinn_2015_60%283%29__31.pdf.

Savytska, N. L. (2017), Kanaly marketyn-hovykh komunikatsij iak zasib pidvyschennia komunikatyvnoi aktyvnosti pidpryiemstv torhivli, [Online], available at: http://global-national.in.ua/archive-/15-2017/62.pdf.

Chubukova, O. IU. (2016), Tendentsii rozvyt-ku svitovoho suchasnoho rynku marketynhovykh komu-nikatsij na teperishnij chas, [Online], available at: https://er.knutd.edu.ua-/bitstream/123456789/4115/1/Konf20161104_IV_P008-009.pdf.