ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ РЕГІОНАЛЬНИХ ТУРИСТИЧНИХ РИНКІВ

PDF

Ключові слова

регіон
туризм
туристичний ринок
регіональний туристичний ринок
механізм
економічний розвиток

Як цитувати

Бондаренко, Л. А. (2023). ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ РЕГІОНАЛЬНИХ ТУРИСТИЧНИХ РИНКІВ. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі, (9), 88-94. https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-9-11

Анотація

В статті досліджено складові та особливості функціонування економічного механізму в управлінні розвитком регіональних туристичних ринків. Встановлено, що туризм є однією з галузей, що найшвидше розвиваються у світі, що створює нові можливості для розвитку бізнесу. Доведено, що туристичний ринок - це система взаємодії між попитом і пропозицією туристичних послуг та продуктів. Визначено, що структура регіонального туристичного ринку охоплює різні компоненти та суб’єкти, які взаємодіють між собою, забезпечуючи ефективне функціонування туристичної галузі в конкретному регіоні. В статті запропоновано та обгрунотовано структурно-логічну схему регіонального туристичного ринку. Доведено, що економічний механізм управління розвитком регіональних туристичних ринків охоплює сукупність інструментів, методів та заходів, які спрямовані на забезпечення ефективного функціонування та розвитку туристичної галузі в регіоні.

https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-9-11
PDF

Посилання

Лущик М. В., Витрикуш П. М. Сучасні аспекти теоретичних досліджень туристичного ринку. Інфраструктура ринку. 2022. № 67. С. 126–135.

Герасименко В. Г. Ринки туристичних послуг: стан i тенденцiї розвитку : монографiя. Одеса : Астропринт, 2013. 303 с.

Колесніченко В. С., Семенов В. Ф. Управління регіональним розвитком туризму в сучасних умовах. Регіональна економіка та управління. 2017. № 2 (15). С. 67–72.

Лендєл О. Д. Оцінка стану інфраструктури регіонального ринку туристичних послуг. Науковий вісник Мукачівського державного університету. 2020. № 1(13). С. 159–168.

Коценко К. Ф. Особливості механізму управління туристською діяльністю в Україні. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. 2018. № 14. С. 117–125.

Шелеметьєва Т. В. Концепції формування механізмів управління розвитком туристичної галузі в Україні в умовах євроінтеграції. Економіка і суспільство. 2018. №16. С. 220–225.

.Іванова З. О. Концепція удосконалення інструментарію управління розвитком туристичної привабливості вітчизняних територій. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 8. С. 183–186.

Luschyk, M. V. & Vytrykush, P. M. (2022) Suchasni aspekty teoretychnykh doslidzhen turystychnoho rynku [Modern aspects of theoretical research of the tourist market]. Infrastruktura rynku, vol. 67, pp. 126–135.

Herasymenko, V. H. (2013) Rynky turystychnykh posluh: stan i tendentsii rozvytku : monohrafiia [Markets of tourist services: state and development trends : monograph]. Odesa : Astroprynt, 303 p. (in Ukrainian)

Kolesnichenko, V. S., & Semenov, V. F. (2017) Upravlinnia rehionalnym rozvytkom turyzmu v suchasnykh umovakh [Management of regional tourism development in modern conditions]. Rehionalna ekonomika ta upravlinnia, vol. 2(15), pp. 67–72.

Lendiel, O. D. (2020) Otsinka stanu infrastruktury rehionalnoho rynku turystychnykh posluh [Assessment of the state of the infrastructure of the regional market of tourist services]. Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu, vol. 1(13), pp. 159–168.

Kotsenko, K. F. (2018) Osoblyvosti mekhanizmu upravlinnia turystskoiu diialnistiu v Ukraini [Peculiarities of the mechanism of management of tourist activity in Ukraine]. Problemy innovatsiino-investytsiinoho rozvytku, vol. 14, pp. 117–125.

Shelemetieva, T. V. (2018) Kontseptsii formuvannia mekhanizmiv upravlinnia rozvytkom turystychnoi haluzi v Ukraini v umovakh yevrointehratsii [Concepts of formation of management mechanisms for the development of the tourism industry in Ukraine in the conditions of European integration]. Ekonomika i suspilstvo, vol. 16, pp. 220–225.

Ivanova, Z. O. (2014) Kontseptsiia udoskonalennia instrumentariiu upravlinnia rozvytkom turystychnoi pryvablyvosti vitchyznianykh terytorii [The concept of improving the toolset for managing the development of the tourist attractiveness of domestic territories]. Aktualni problemy ekonomiky, vol. 8, pp. 183–186.