Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі

Поточний номер

№ 11 (2024)

Галузь науки: економічні

Періодичність: 4 рази на рік

Мова видання: українська, англійська, польська

Реєстрація суб'єкта у сфері друкованих медіа: Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2512 від 08.08.2024 року

Ідентифікатор медіа: R30-04403

Фахова реєстрація (категорія «Б»): Наказ Міністерства освіти і науки України № 1017 від 27 вересня 2021 року (додаток 3)

Спеціальності: 051 Економіка; 073 Менеджмент; 075 Маркетинг; 241 Готельно-ресторанна справа; 242 Туризм

Метою журналу є сприяння оприлюдненню результатів емпіричних та теоретичних досліджень науковців, забезпечення умов публічного обговорення та апробації результатів досліджень, створення платформи для обміну ідеями та результатами досліджень серед українських та зарубіжних вчених.

Завдання журналу: обговорення змісту, проблем та перспектив розвитку теорії і практики у сфері туризму та готельно-ресторанної справи; сприяння створенню середовища, що забезпечує взаємодію між провідними фахівцями та молодими вченими; активізація розвитку міжнародного співтовариства фахівців з теорії та практики економічних досліджень індустрії туризму та гостинності; публікація статей дослідників різних регіонів України та міжнародного наукового простору для вільного обміну думками через публікацію відповідних наукових матеріалів.

Реферативні бази даних: Vernadsky National Library, Google Scholar, Index Copernicus, Crossref, OUCI.

ISSN: 2786-4812 (Print), 2786-4820 (Online)

DOI: 10.32782/tourismhospcee

Статті

Г.О. Горіна
5-16
ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В М. ЛОДЗЬ ТА ЛОДЗЬКОМУ ВОЄВОДСТВІ У 2004–2021 РР.
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-11-1
PDF (English)
Н.Д. Островська, Б.В. Луговий
17-23
ІНСТРУМЕНТИ ПОЛІТИКИ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА У СФЕРІ ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ В УМОВАХ КРИЗИ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-11-2
PDF
Ю.В. Ставська, Р.Є. Ярошинський
24-34
ТЕХНОЛОГІЇ ПРОМОЦІЇ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА: КЕЙС НЕМЕРЕЖЕВОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ВІЙНИ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-11-3
PDF
М.К. Турчиняк, Б.Я. Полотай, А.А. Даньчишин
35-42
УКРАЇНСЬКЕ ВИНОРОБСТВО В УМОВАХ ВІЙНИ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-11-4
PDF
Ю.В. Храмцова
43-51
АНАЛІЗ ЧАСТО ВИКОРИСТОВУВАНИХ У ТУРИЗМІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ПОСТІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙ, ПРОБЛЕМИ В ЇХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ТА ВПРОВАДЖЕННІ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-11-5
PDF
В.С. Церклевич, А.В. Діль, К.В. Петришена
52-64
РОЗВИТОК БРЕНДУ РЕСТОРАНУ В УМОВАХ ВІЙНИ: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, «LOCAL FOOD», ТУРИСТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-11-6
PDF
Переглянути всі випуски