ПЕРСПЕКТИВИ РОЗРОБКИ, ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ГОТЕЛЬНИХ КОНЦЕПЦІЙ

  • Р. І. Лопатюк Вінницький національний аграрний університет
Ключові слова: інноваційна стратегія, готельне господарство, конкурентоспроможність, фінансовий ризик, процес обслуговування, довгострокова стратегія

Анотація

В сучасних умовах розвитку туризму, з’явилася нагальна потреба в системному вивченні зага-льних і специфічних властивостей готельного бізнесу, його організації, закономірностей розвитку й керування, його міжгалузевих і інфраструктурних взаємозв’язків. Готельні інновації продовжують аналізуватися лише у вузькому спектрі додаткових послуг, які може надати готель своїм клієнтам, а їх інвестиційний розвиток продовжує залишатися поза межами комплексного економічного аналізу. У статті проведено аналіз динаміки та розвитку інновацій у сфері обслуговування. Виявлено, що інновації виступають величезним стимулом для подальшого розвитку готельного бізнесу, сприяють відповідності світовим стандартам готельного обслуго-вування. У статті обґрунтовано необхідність впровадження інновацій на вітчизняних готельних підприємст-вах з метою охоплення більшої кількості потенційних споживачів готельно-ресторанного продукту. На основі проведеного дослідження автором зроблено висновки щодо доцільності використання інновацій як важливого інструменту розвитку підприємств готельного господарства. Узагальнено, що використання нових техноло-гій управління інвестиційними процесами у готельно-ресторанному бізнесі на сучасному етапі розвитку еко-номіки є важливим завданням, що викликає значний інтерес у менеджерів підприємств даної сфери. Проведене дослідження дає підстави стверджувати, що динаміка розвитку українського ринку готельних послуг відо-бражає основні світові тенденції і сучасну практику. Зроблено висновок, що використання міжнародного дос-віду розробки, впровадження та застосування нових моделей інноваційних готельних концепцій є дуже ак-туальним і значущим завданням для сфери готельних послуг в Україні.

Посилання

1. Balmer J. M. The shared management and ownership of corporate brands: the case of Hilton / J. M. Balmer, I. Thomson // J. of general management. – Oxford, 2009. – Vol. 34. – № 4. – Pp. 15-37.
2. Developments and challenges in the hospitality and tourism sector: Issues paper for discussion at the global dialogue forum for the hotels, catering, tourism sector / Intern, labour organization. Sectoral activities programme. - Geneva: ILO, Nov. 2013.
3. UNWTO. International tourism to continue robust growth in 2014. Press release № 13006. Madrid, Jan. 2014. URL : http://media.unwto.org/en/press-release/2014-01/international-tourism-continue-robust-growth-2013.
4. Аналіз динаміки та головні тенденції роз-витку туризму / Офіційний сайт Державної служби туризму і курортів України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.tourism.gov.ua.
5. Пресс-релиз Hogg Robinson Group, январь 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.hrgworldwide.com/ru-ru/Pages/default. aspx?ru.
6. Щетинина К. И. Инновации в гостиничном бизнесе: международный и российский опыт / К. И. Щетинина // Вестник МГИМО. – Вып. № 4 (31)/2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ehd.mgimo.ru/IORManagerMgimo/file?id=BBBD7B5A-6841-6BC7A88 0-909D10EC5558.
7. Travel & Tourism Competitiveness Report 2014 // World Economic Forum. URL – Mode of access: http://www.weforum.org/docs/WEF GCR TravelTourism Report 2014.pdf.
Опубліковано
2020-12-22