ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ
Анотація
У статті досліджено проблеми запровадження інновацій з метою формування ефективних маркетингових стратегій просування туристичних продуктів для іноземних туристів. Встановлено, що розробка ефективної стратегії просування туристичних продуктів для іноземних споживачів є однією з ключових проблем, котра потребує вирішення менеджерами з маркетингу туристичних підприємств в Україні, оскільки лише якісних продуктів, доступних цін та розвинутої туристичної інфраструктури у сучасних ринкових умовах буде недостатньо для завоювання стійких конкурентних переваг. Внаслідок здійснених досліджень було встановлено, що маркетингові стратегії просування туристичних продуктів для іноземних туристів в умовах сучасної кон’юнктури вітчизняного туристичного ринку повинні формуватися на інноваційних засадах, оскільки традиційні інструменти просування, такі як реклама та PR, не завжди забезпечують очікуваний ефект. Зроблено висновок та доведено, що саме через добре сплановані, організовані та практично реалізовані інноваційні програми просування можна суттєво активізувати потоки в’їзного туризму до України.
Посилання
2. International tourism, expenditures for travel items: Ukraine [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://data.worldbank.org/indicator/ST.INT.-TVLX.CD?locations=UA.
3. Чаплінський Ю. Б. Управління маркетин-говою діяльністю туристичних підприємств : автореф. дис. канд. екон. наук: [спец.] 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Чаплінський Юрій Богданович ; КНТЕУ. – К., 2009. – 26 с.
4. I-Want-to-Get-Away Moments: What They Mean for Travel Marketing [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.thinkwithgoogle.com-/marketing-resources/micro-moments/get-away-moments-travel-marketing/.
5. 11 Creative Ideas to Market Your Destination [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://uhurunetwork.com/tourism-marketing/.