ДО ПИТАННЯ ПРО ЗОВНІШНЮ РЕКЛАМУ ТА РЕКЛАМНУ ДІЯЛЬНІТЬ

  • С. Є. Федик Львівський державний університет внутрішніх справ
Ключові слова: зовнішня реклама, рекламна інформація, вивіски, суб’єкти рекламної діяльності, отримання дозволів

Анотація

У пропонованій статті розглядаються проблемні аспекти понятійного апарату реклами, її відмежування від подібних понять, рекламної діяльності та її суб’єктів. Також висвітлюються проблеми процедурних питань щодо отримання дозволів на розміщення реклами.

Посилання

1. Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР // Вiдомостi Верховної Ради України. – 1996. – № 39. – Ст. 181. – (Зі змін. та допов.).
2. Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами: Постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067. Зі змінами та доповненнями // Офіційний вісник України. – 2003. – № 52. – Т. 1. – Ст. 2817.
3. Про деякі питання практики вирішення спорів, пов’язаних із застосуванням законодавства про рекламу: Оглядовий лист Вищого господарського суду України від 22.11.2006 р. № 01-8/2622 [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
http://www.arbitr.gov.ua/ news/395/.
4. Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами: Постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067. Зі змінами та доповненнями // Офіційний вісник України. – 2003. – № 52. – Т. 1. – Ст. 2817.
5. Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві: Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 27.09.2010 р. № 767 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kmv.gov.ua.
6. Про затвердження Порядку видачі дозволів на розміщення, будівництво, реконструкцію та функціонування об’єктів сервісу на землях дорожнього господарства та згод і погоджень на об’єкти зовнішньої реклами вздовж автомобільних доріг загального користування: Наказ Державної служби автомобільних доріг України від 29.09.2005 р. № 414 // Офіційний вісник України. – 2005. – № 44–45. – Ст. 2787.
7. Щодо необхiдностi отримання дозволу на розміщення вивіски як об’єкта зовнішньої реклами: Лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 07.06.2007 р. № 4089 [Електронний ресурс]. –
Режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/DP2153.html.
8. Зоріна Ю. І. Цивільно-правові відносини при здійсненні рекламної діяльності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. юрид. наук: спец. 12.00.03 “Цивільне право і цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право” / Ю. І. Зоріна; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. – К., 2007. – 20 с.
9. Курчин О. Г. Суб’єкти розміщення зовнішньої реклами / О. Г. Курчин // Вісник Донецького національного університету. Серія В. Економіка та право. – 2010. – № 2. – Т. 2. – С. 644–652.
10. Курчин О. Г. Органи місцевого самоврядування та захист їх прав у відносинах, пов’язаних із розміщенням реклами / О. Г. Курчин // Право України. – 2011. – № 3. – С. 284–290.
11. Курчин О. Г. Правові підстави та порядок розміщення зовнішньої реклами / О. Г. Курчин // Форум права. – 2010. – № 4. – С. 549–558.
12. Мамчур Л. В. Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. юрид. наук: спец. 12.00.03 “Цивільне право і цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право” / Л. В. Мамчур; Львів. нац. ун–т ім. Івана Франка. – Л., 2006. – 22 с.
13. О нюансах рассмотрения споров в сфере размещения внешней рекламы // Юридическая практика. – 2008. – 22 июля (№ 30). – С. 20.
14. Земельно-рекламні колізії на правовому фундаменті. Суддівські проблеми, № 29 (964) 17.07–23.07.2010 Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.zib.com.ua/ua/print/223-zemelno-reklamni_kolizii_na_pravovomu_fundamenti.html Ольга Рось.
Опубліковано
2015-06-03
Розділ
ЦИВІЛЬНЕ ПРАВО ТА ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕС