Анотація
Статтю присвячено розгляду питань ролі іміджу в забезпеченні конкурентних переваг підприємства. В статті визначено функції позитивного іміджу та коло цінностей позитивного іміджу. В процесі дослідження вказано основні складові іміджу підприємства. Проаналізовано роль іміджу у створенні репутації та формування конкурентних переваг підприємства. Досліджено процес формування іміджу підприємства і дано характеристику кожного етапу. Визначено вплив іміджу на підвищення ефективності та результативності організацій в конкурентному середовищі. Запропоновано ряд пропозицій щодо використання різних методик і підходів до успішного формування іміджу організацій у сучасних ринкових умовах.
Посилання
Шморгун Л. Г. Менеджмент організацій : навчальний посібник / Л. Г. Шморгун. – К. : Знання, 2010. – 452 с. – (Вища освіта ХХІ століття).
Види іміджу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://studfiles.net/preview/5229449/page:65/.
Головні елементи іміджу підприємства [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://-www.kazedu.kz/referat/110557/1.
Управління формуванням власного капіталу підприємства. [Електронний ресурс]. – Режим дос-тупу: http://yak.vlynko.com/?p=353.
Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури / І. Г. Химич // Економіка та держава. – 2009. – №9. – 61 с.
Shmorhun, L. H. (2010), Menedzhment orha-nizatsiy, Znannya, K., 452 s. – (Vyshcha osvita KHKHI stolittya).
Vydy imidzhu, available at : https://studfiles.net/preview/5229449/page:65/.
Holovni elementy imidzhu pidpryyemstva, available at : https://www.kazedu.kz/referat/110557/1.
Upravlinnya formuvannyam vlasnoho kapitalu pidpryyemstva, available at : http://yak.vlynko.com-/?p=353.
Khymych, I. H. (2009), Imidzh yak vazhlyvyy pokaznyk diyalʹnosti pidpryyemstva u suchasnykh umovakh rozvytku korporatyvnoyi kulʹtury, Ekonomika ta derzhava, №9, 61 s.