Анотація
Стаття присвячена проблемі формування комплексу маркетингових комунікацій, виходячи зі зміни поведінки покупців, можливостей і умов, в яких функціонують сучасні українські підприємства. У статті зазначено, що в процесі забезпечення вимог розвитку маркетингової діяльності підприємств найбільш актуальною є наявність інноваційних підходів до створення реклами, враховуючи джерела інформації, до яких найчастіше звертаються потенційні покупці. У статті розглянуто сутність і місце системи маркетингових комунікацій в управлінні підприємством. Визначено питання, які постають перед сучасними маркетологами, зокрема високий рівень інформатизації покупців. Виділено основні принципи ефективної реклами в контексті формування системи маркетингових комунікацій. Проаналізовано основні чинники прихильності до рекламного звернення. Досліджено, який вид реклами набуває стрімкого розвитку у світі. У подальшому планується розвивати тему у контексті стратегічного аналізу маркетингової діяльності підприємства.
Посилання
Сухорська У. Р. Формування маркетингових стратегій в системі управління підприємством : монографія / У. Р. Сухорська. – Львів : Видавництво ЛКА, 2009. – 240 с.
Кулина К. П. Регулювання політичної рекла-ми на телебаченні: європейський досвід [Електрон-ний ресурс]. – Режим доступу : http://cedem.org.ua-/analytics/regulyuvannya-politychnoyi-reklamy-na-tel-ebachenni-yevropejskyj-dosvid/.
Чалдіні Р. Brand story. All brands in one case. Змусь співати “під твою дудку” за рахунок прихиль-ності, похвал та фактору схожості [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://brandstory.com.ua-/zmus-spivati-pid-tvoyu-dudku-za-raxunok-prixilnosti-poxval-ta-faktoru-sxozhosti/.
В Британии видеореклама впервые обошла банерную рекламу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mmr.ua/show/v_britanii_videorekla-ma_vpervye_oboshla_bannernuyu_reklamu_po_ rashodam#618445513.1531290229.
Топ-25 популярних сайтів за червень 2018 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://-mmr.ua/show/top-25_populyarnyh_saytov_za_iyuny# 618445513. 1531290229.
Shazam змінив колір спеціально для Atlas Weekend [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mmr.ua/show/shazam_pomenyal_tsvet_ spetsi-alyno_dlya_ atlas_weekend#618445513.1531290229.
Уточнений прогноз медіа-інфляції в Україні на 2018 рік [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mmr.ua/show/utochnennyy_prognoz_media-inf-lyatsii_v_ukraine_na_2018_god#618445513.1531290229.
Росситер Дж. Р. Реклама и продвижение товаров / Росситер Дж. Р., Перси Л.; пер. с англ. М. Бугаев [и др.]; под ред. Л. А. Волковой [и др.]. - Спб. : Питер, 2001. – 656 с.
Окландер Т. О. Новітні технології маркетин-гових комунікацій як засіб зниження підпри-ємницьких ризиків / Т. О. Окландер // Економічні інновації. – 2015. – Вип. 60(3). – С. 274-285 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://-dspace.opu.ua/jspui/bitstream/123456789/6825/1/ecinn_2015_60%283%29__31.pdf.
Савицька Н. Л. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі / Н. Л. Савицька, О. В. Кот, М. С. Кот // Економіка та управління підприємствами. Науковий вісник : Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинсь-кого, 2017. – Вип. 15. – С. 306 [Електронний ресурс]. – Режим доступу :http://global-national.in.ua/archive-/15-2017/62.pdf.
Чубукова О. Ю. Тенденції розвитку світо-вого сучасного ринку маркетингових комунікацій на теперішній час / О. Ю. Чубукова // IV всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів “Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління”, 2017 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://er.knutd.edu.ua-/bitstream/123456789/4115/1/Konf20161104_IV_P008-009.pdf.
Sukhorska, U. R. (2009), Formuvannia marke-tynhovykh stratehij v systemi upravlinnia pidpryiemst-vom, Vydavnytstvo LKA, Lviv.
Kulyna, K. P. (2016), Rehuliuvannia politychnoi reklamy na telebachenni: ievropejs'kyj dosvid, [Online], available at: http://cedem.org.ua/analytics/regulyuvan-nya-politychnoyi-reklamy-na-telebachenni-yevropejsk-yj-dosvid/.
Chaldini, R. (2018), Zmus' spivaty «pid tvoiu dudku» za rakhunok prykhyl'nosti, pokhval ta faktoru skhozhosti, [Online], available at: http://brandstory.-com.ua/zmus-spivati-pid-tvoyu-dudku-za-raxunok-prixilnosti-poxval-ta-faktoru-sxozhosti/.
V Britanii videoreklama vpervye oboshla bannernuju reklamu po rashodam, [Online], available at: http://mmr.ua/show/v_britanii_videoreklama_vpervye-_oboshla_bannernuyu_reklamu_po_rashodam#618445513.1531290229
Top-25 populjarnyh sajtov za ijun', [Online], available at: http://mmr.ua/show/top-25_populyarnyh_-saytov_za_iyuny# 618445513.1531290229.
Shazam pomenjal cvet special'no dlja Atlas Weekend, [Online], available at: http://mmr.ua/show-/shazam_pomenyal_tsvet_spetsialyno_dlya_atlas_ wee-kend#618445513.1531290229.
Utochnennyj prognoz media-infljacii v Ukraine na 2018 god, [Online], available at: http://mmr.ua-/show/utochnennyy_prognoz_media-inflyatsii-_v_uk-raine_na_2018_god#618445513.1531290229.
Rossiter J. R. and Percy L. (2001), Reklama i prodvizhenie tovarov, Vydavnytstvo PITER, St. Petersburg.
Oklander, T. O. (2015), Novitni tekhnolohii marketynhovykh komunikatsij iak zasib znyzhennia pidpryiemnyts'kykh ryzykiv, [Online], available at: http://-dspace.opu.ua/jspui/bitstream/123456789/6825/1/ecinn_2015_60%283%29__31.pdf.
Savytska, N. L. (2017), Kanaly marketyn-hovykh komunikatsij iak zasib pidvyschennia komunikatyvnoi aktyvnosti pidpryiemstv torhivli, [Online], available at: http://global-national.in.ua/archive-/15-2017/62.pdf.
Chubukova, O. IU. (2016), Tendentsii rozvyt-ku svitovoho suchasnoho rynku marketynhovykh komu-nikatsij na teperishnij chas, [Online], available at: https://er.knutd.edu.ua-/bitstream/123456789/4115/1/Konf20161104_IV_P008-009.pdf.