Анотація
Визначено сутність персонального бренда. Проаналізовано підходи до визначення складових персонального бренда, які допомагають створити його детальну та унікальну візуалізацію. Уточнено роль комунікацій у створенні успішного бренда. Визначено бренд-комунікації як сукупність комунікацій бренда з різними аудиторіями з метою досягнення маркетингових цілей. Обгрунтовано взаємозв’язок персонального бренда з іміджем та репутацією особистості. Запропоновано розглядати процес створення персонального бренда у вигляді певної сукупності етапів. Систематизовано і проаналізовано складові існуючих на українському ринку персональних брендів у різних сферах діяльності з використанням ними визначеного комплексу засобів бренд-комунікацій. Визначено типові помилки персонального брендингу. Показано елементи успішного формування і позиціонування персонального бренда. Перспективними є дослідження впливу окремих засобів бренд-комунікацій на цільові аудиторії у різних сферах діяльності особистості.
Посилання
Аакер Д. Аакер о брендинге. 20 принципов достижения успеха / Д. Аакер. – К. : Альпина Паблишер, 2016. – 256 с.
Бук Л. М. Товарний знак в маркетингу : навчальний посібник / Л. М. Бук. – Львів : Видав-ництво Львівської комерційної академії, 2013. – 288 с.
Гобэ М. Эмоциональный брэндинг. Новая парадигма, соединяющая брэнды с людьми / М. Гобэ. – К. : Альпина Паблишер, 2015. – 440 с.
Домнин В. Брендинг: новые технологии в России / В. Домнин. — СПб. : Питер, 2002. — 352 с.
Исаев В. В. Маркетинг личности : учебное пособие / В. В. Исаев. – СПб. : Питер, 2003. – 259 с.
Котлер Ф. Персональный брендинг. Техно-логия достижения личной популярности / Ф. Котлер, И. Рейн, М. Хэмлин, М. Столлер; [пер. с англ. Е. Симдяшкиной, Н. Коцюбо]. – М. : Grebennikov, 2008. – 396 с.
Макнелли Д. Как выделиться из толпы или формула персонального брендинга / Д. Макнелли, К. Спик; [пер. с англ. К. Ткаченко]. – М. : ГРАНД : ФАКР-ПРЕСС, 2004. – 190 с.
Peters T. The Brand Called you / T. Peters [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vww.fastcompany.com/magazine/10/brandyou.html.
Рябых А. Персональный бренд: создание и продвижение / А. Рябых, В. Кириллова. – М. : Манн, Иванов и Фербер, 2014. – 304 с.
Ротов А. С. Персональный брендинг как инструмент эгомаркетинга // Проблемы инноваци-онного развития национальной экономики 2007 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.uiec.ru/publikacii/proekty_uchenyh/proekt_2007/razdel_2.
Ромат Е. Личностная реклама в системе персонального маркетинга / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – 2010. – №2. – С. 30-35.
Рамперсад Х. Аутентичный персональный брендинг как способ саморазвития личности / Х. Рамперсад, Л. Мартиросян // Управление разви-тием персонала. – 2010. – №1. – С. 62-66.
Свиридова Л. В. Современные инструменты менеджмента в управлении человеческими ресурсами в условиях инновационного развития / Л. В. Свиридова // Власть, бизнес, бизнес – образование: интеграция на пути модернизации. – 2011. – C. 332-340.
Сегела Ж. Ностальгия по будущему / Ж. Сегела, Т. Лебедева. – М. : Издательство Московского университета, 2005. – 125 с.
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Кот-лер, К. Л. Келлер. – [14-е изд.]. – СПб. : Питер, 2014. – 800 с. – (Серия : "Классический зарубежный учебник").
Бровкина Ю. Ю. Социальная психология бренд-коммуникации : автореф. дисс. на соискание учен. степени д-ра психол. наук : спец. 19.00.05 / Ю. Ю. Бровкина. – М., 2009. – 43 с.
Ромат Е. В. Бренд-маркетинговые коммуни-кации: понятие, цели и инструменты / Е. В. Ромат // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 5. – С. 16-23.
Пироженко Н. Очень важно строить долго-срочные отношения потребителя с брендом / Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 2. – С. 18-19.
Циганкова Т. Ключові детермінанти управ-ління маркетинговими активами глобальних компаній / Т. Циганкова, Р. Пономаренко // Міжнародна економічна політика. – 2016. – № 2 (25). – С. 76-98.
Годин С. Фиолетовая корова / С. Годин. – М. : Манн, Иванов и Фербер, 2011. – 176 с.
Aaker, D. (2016), Aaker o brendynhe. 20 pryntsypov dostyzhenyia uspekha, Al'pina Pablisher, Kyiv.
Buk, L. M. (2013), Tovarnyj znak v marketynhu, Vydavnytstvo L'vivs'koi komertsijnoi akademii, Lviv.
Gobe, M. (2015), Jemocional'nyj brjending. Novaja paradigma, soedinjajushhaja brjendy s ljud'mi, Al'pina Pablisher, Kyiv.
Domnin, V. (2002), Brending : novye tehnologii v Rossi, Piter, St. Petersburg.
Isajev, V. V. (2003), Marketing lichnosti, Piter, St. Petersburg.
Kotler, F., Rhine, I., Hamlin, M. and Stoller, M. (2008), Personal'nyj brending. Tehnologija dostizhenija lichnoj populjarnosti, Grebennikov, Moscow.
McNally, D. (2004), Kak vydelit'sja iz tolpy ili formula personal'nogo brendinga, GRAND, FAKR-PRESS, Moscow.
Peters, T. (2007), The Brand Called you [Online], available at: https://vww.fastcompany.com/maga-zine/10/brandyou.html.
Rjabyh, A. and Kirillova, V. (2014), Perso-nal'nyj brend : sozdanie i prodvizhenie, Mann, Ivanov i Ferber, Moscow.
Rotov, A. C. (2007), Personal'nyj brending kak instrument jegomarketinga, Problemy innovacionnogo razvitija nacional'noj jekonomiki [Online], available at: https://www.uiec.ru/publikacii/proekty_uchenyh/proekt_2007/razdel_2.
Romat, E. (2010), Lichnostnaja reklama v sis-teme personal'nogo marketinga, Marketing i reklama, vol. 2, pp. 30-35.
Rampersad, H. and Martirosjan, L. (2010), Autentichnyj personal'nyj brending kak sposob samorazvitija lichnosti, Upravlenie razvitiem personala, vol. 1, pp. 62-66.
Sviridova, L. V. (2011), Sovremennye instru-menty menedzhmenta v upravlenii chelovecheskimi resursami v uslovijah innovacionnogo razvitija, Vlast', biznes, biznes – obrazovanie: integracija na puti modernizacii, pp. 332-340.
Segela, Zh. and Lebedeva, T. (2005), Nos-tal'gija po budushhemu, Izdatel'stvo Moskovskogo universiteta, Moscow.
Kotler, F. and Keller, K. L. (2014), Marketing menedzhment, Piter, St. Petersburg.
Brovkina, Ju. Ju. (2009), Social'naja psihologija brend-kommunikacii, Moscow.
Romat, E. (2016), Brend-marketingovye kommunikacii: ponjatie, celi i instrumenty, Marketing i reklama, vol. 5, pp. 16-23.
Pirozhenko, N. (2016), Ochen' vazhno stroit' dolgosrochnye otnoshenija potrebitelja s brendom, Marketing i reklama, vol. 2, pp. 18-19.
Tsyhankova, T. and Ponomarenko, R. (2016), Kliuchovi determinanty upravlinnia marketynhovymy aktyvamy hlobal'nykh kompanij, Mizhnarodna ekono-michna polityka, vol. 2, pp. 76-98.
Godin, S. (2011), Fioletovaja korova, Mann, Ivanov i Ferber, Moscow.