ОБҐРУНТУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ І СТРУКТУРИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ НА ІННОВАЦІЙНИХ ЗАСАДАХ

PDF (English)

Ключові слова

підприємства туризму
інтернет-маркетинг
організаційно-економічний механізм
інноваційний розвиток
стратегія

Як цитувати

Biletska, I. (1). ОБҐРУНТУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ І СТРУКТУРИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ НА ІННОВАЦІЙНИХ ЗАСАДАХ. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі, (1), 18-25. https://doi.org/10.36477/tourismhospcee-1-2

Анотація

Сформовані перспективні напрями стратегування політики інтернет-маркетингу інноваційного розвитку підприємств туризму. Розроблено і запропоновано методичний підхід, який дозволяє ефективно та на інституційній основі поєднати протилежні за характером стратегічні вектори активізації інтернет-маркетингу інноваційної діяльності: зовнішній (коли підприємство орієнтується на інновації, пов’язані з тенденціями зміни ринкового попиту і зовнішнього «запиту» інновацій) та внутрішній (коли шлях інноваційного розвитку і активності визначається внутрішнім потенціалом та фінансово-ресурсним забезпеченням); відтак, особливість авторського підходу – в ідентифікації організаційно-управлінського, інформаційно-технологічного, інтегрованого, фінансово-інвестиційного, маркетингового, іманентного, інфраструктурного, кластерного та інтерактивного просторово-мережевого напрямів інноваційного розвитку з чітко вираженими ознаками синергізму.

https://doi.org/10.36477/tourismhospcee-1-2
PDF (English)

Посилання

Vasyltsiv T. G., Shehlovych A. M., Vasyltsiv V. V. (2017). Finansovo-ekonomichni instrument stymuliuvannia rozvytku IT-sphery Ukrainy [Financial and economic instruments of stimulation of development of IT-sphere of Ukraine]. Economic discourse. No. 4. pp. 128–136.

Mihushchenko Yu. V. (2017). Mehanizmy rozvytku turystychnoi galuzi v umovah tymchasovoi okupaciyi terytoriyi Ukrainy: regionalnyi aspekt [Mechanisms of the development of the tourism industry in conditions of temporary occupation of part of the territory of Ukraine: the regional aspect]. Available at: http://lv.niss.gov.ua/public/File/1/AZ_Mihushchenko_2016.pdf (Accessed 10 May 2021).

Orlyk I. O., Vasyltsiv T. G., Rudyk S. A. (2016). Mehanizmy ta zasoby aktyvizaciyi innovaciynogo rozvytku pidpryemstv rozdribnoyi torgivli [Mechanisms and means of intensification of the innovative development of enterprises of retail trade]. Bulletin of Khmelnytsky National University. Economic sciences. No. 1. pp. 102–109.

Vlasiuk O. (2018). System transformations of the national economy: challenges and expectations, University of Economy Publishing House, Bydgoszcz, Poland.

Lupak R. L. (2016). Otsinyuvannia formuvannia konkurentnyh perevag turystychnyh pidpryemstv [Assessment of formation of competitive advantages of tourist enterprises]. Bulletin of the Khmelnytsky National University. Vol. 3, pp. 189–194.

Holod A. (2017). Bezpeka rehionalnykh turystychnykh system: teoriya, metodolohiya ta problemy harantuvannya [Security of Regional Tourist Systems: Theory, Methodology and Guarantee Problems]. LDUFK. Lviv. Ukraine.

Melnychenko O. A., Shvedun V. O. (2017). Osoblyvosti rozvytku industriyi turyzmu v Ukrayini [Features of the development of the tourism industry in Ukraine]. NUTSZU. Kharkiv. Ukraine.

Okhrimenko A. H. (2011). Problemy konkyrentospromozhnosti turystychnoyi galuzi Ukrainy [Problems of Competitiveness of the Tourist Industry of Ukraine]. Investytsiyi: praktyka ta dosvid. Vol. 5. pp. 42–47.

Dymchuk A. V. (2010). Formuvannia turystychnoyi polityky derzhavy v umovah dynamichnyh zmin rynkovogo seredovyshcha [Formation of the tourist policy of the state in conditions of dynamic changes in the market environment]. Ekonomika ta derzhava. Vol. 12. pp. 44–45.

Васильців Т. Г., Шехлович А. М., Васильців В. В. Фінансово-економічні інструменти стимулювання розвитку ІТ-сфери України. Економічний дискурс. 2017. № 4. С. 128–136.

Мігущенко Ю. В. Механізми розвитку туристичної галузі в умовах тимчасової окупації частини території України: регіональний аспект : аналіт. записка. URL: http://lv.niss.gov.ua/public/File/1/AZ_Mihushchenko_2016.pdf.

Орлик І. О., Васильців Т. Г., Рудик С. А. Механізми та засоби активізації інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівлі. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2016. № 1. С. 102–109.

System transformations of the national economy: challenges and expectations : collective monograph / edited by O. Vlasiuk and other. Bydgoszcz, Poland : University of Economy Publishing House, 2016. Vol. 1. 357 р.

Лупак Р. Л. Оцінювання формування конкурентних переваг туристичних підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2016. № 3. С. 189–194.

Голод А. Безпека регіональних туристичних систем: теорія, методологія та проблеми гарантування : монографія. Львів : ЛДУФК, 2017. 340 с.

Мельниченко О. А., Шведун В. О. Особливості розвитку індустрії туризму в Україні : монографія. Харків : Вид-во НУЦЗУ, 2017. 153 с.

Охріменко А. Г. Проблеми конкурентоспроможності туристичної галузі України. Інвестиції: практика та досвід. 2011. № 5. С. 42–47.

Димчук А. В. Формування туристичної політики держави в умовах динамічних змін ринкового середовища. Економіка та держава. 2010. № 12. С. 44–45.