ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ КАТЕГОРІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

PDF

Ключові слова

категорійний менеджер
фармацевтична організація
посадові обов’язки
лікарський засіб
права
відповідальність

Як цитувати

Сагайдак-Никитюк, Р. В., & Барнатович, С. В. (2021). ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ КАТЕГОРІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі, 1(2), 49-53. https://doi.org/10.36477/tourismhospcee-2-6

Анотація

Досліджено фармацевтичний ринок України та його особливості. Визначено доцільність впровадження посади категоріального менеджера. Визначено місце категорійного менеджера в каналі товароруху. Сформульовано завдання категорійного менеджера фармацевтичних організацій. Запропоновано професійні обов’язки категорійних менеджерів фармацевтичних організацій, поділені на загальні обов’язки, обов’язки у сфері маркетингу, обов’язки у сфері закупівлі, обов’язки у сфері асортименту, обов’язки у сфері ціноутворення, обов’язки у сфері взаємодії з підлеглими, обов’язки у сфері планування і звітності, обов’язки у сфері аналізу ефективності продажів по категоріях фармацевтичних товарів. Вивчено та сформульовано права та відповідальність категорійного менеджера з урахуванням специфіки фармацевтичних організацій.

https://doi.org/10.36477/tourismhospcee-2-6
PDF

Посилання

Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/

Буянова Е., Давыдов Н. Категорийный менеджмент. Теория и практика в России. Москва : ЕСR-RYS, 2008. 47 с.

Голова А. Г. Управление продажами: учебник. Москва : Дашков и К, 2015, 280 с.

Должанский И. З., Лозюк В. Н. Управление ассортиментом торгового предприятия на основе портфельной теории. Ефективна економіка. 2010. № 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=347

Йенс Нордфальт. Ритейл-маркетинг: Практики и исследования. Москва : Альпина Паблишер, 2015. 490 с.

Киселев К. М., Николаева М. А. Категорийный менеджмент. Москва : Норма : ИНФРА-М, 2013. 208с.

Киселев В. М. Методология управления ассортиментом товаров в интегрированных торговых каналах. Управление каналами дистрибуции. 2006. № 2. С. 120-130.

Киселев В. М. Теоретические и практические аспекты формирования ассортимента товаров. Современные приоритеты питания, пищевой промышленности и торговли. 2006. С. 219-224.

Киселев В. М., Мазанько Е. И. Управление ассортиментом товаров. Москва-Кемерово : Объединенное издательство «Российские университеты», 2006. 206 с.

Магомедов Ш. Ш. Управление товарным ассортиментом и запасами: учебник для бакалавров. Москва : Издательство «Дашков и К», 2016. 176 с.

Сысоева С. В. Стандарт розничного предприятия. Разработка инструкций и регламентов. Санкт-Петербург : Питер, 2007. 368 с.

Сысоева С. В., Бузукова Е. А. Управление ассортиментом в рознице. Категорийный менеджмент. Санкт-Петербург : Питер, 2011. 288 с.

Управление ассортиментом и качеством товаров и услуг : учебное пособие / сост. Э. Н. Разнодежина. Ульяновск : УлГТУ, 2016. 112 с.

Чувакова С. Г. Управление ассортиментом магазина : практ. пособие. Москва : Дашков и Ко, 2012. 260 с.

Derzhavna sluzhba statistiki Ukrayini. UKR: http://www.ukrstat.gov.ua/

Buyanova E., Davy`dov N. (2008). Kategorijny`j menedzhment. Teoriya i praktika v Rossii. Moskva : ESR-RYS, 47.

Golova A. G. (2015). Upravlenie prodazhami: uchebnik. Moskva : Dashkov i K, 280.

Dolzhanskij I. Z., Lozyuk V. N. (2010). Upravlenie assortimentom torgovogo predpriyatiya na osnove portfelnoj teorii. Efektivna ekonomika, 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=347

Jens Nordfalt. (2015). Ritejl-marketing: Praktiki i issledovaniya. Moskva : Alpina Pablisher, 490.

Kiselev K. M., Nikolaeva M. A. (2013). Kategorijny`j menedzhment. Moskva : Norma : INFRA-M, 208.

Kiselev V. M. (2006). Metodologiya upravleniya assortimentom tovarov v integrirovannykh torgovykh kanalakh. Upravlenie kanalami distribuczii. 2, 120-130.

Kiselev V. M. (2006). Teoreticheskie i prakticheskie aspekty` formirovaniya assortimenta tovarov. Sovremenny`e prioritety` pitaniya, pishhevoj promy`shlennosti i torgovli. 219-224.

Kiselev V. M., Mazanko E. I. (2006). Upravlenie assortimentom tovarov. Moskva-Kemerovo : Obedinennoe izdatelstvo «Rossijskie universitety», 206.

Magomedov Sh. Sh. (2016). Upravlenie tovarnym assortimentom i zapasami: uchebnik dlya bakalavrov. Moskva : Izdatelstvo «Dashkov i K», 176.

Sysoeva S. V. (2007). Standart roznichnogo predpriyatiya. Razrabotka instrukczij i reglamentov. Sankt-Peterburg : Piter, 368.

Sysoeva S. V., Buzukova E. A. (2011). Upravlenie assortimentom v roznicze. Kategorijnyj menedzhment. Sankt-Peterburg : Piter, 288.

Upravlenie assortimentom i kachestvom tovarov i uslug : uchebnoe posobie / sost. E. N. Raznodezhina. Ul`yanovsk : UlGTU, 2016, 112.

Chuvakova S. G. (2012). Upravlenie assortimentom magazina: prakt. posobie. Moskva : Dashkov i Ko, 260.