ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА МАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ

PDF

Ключові слова

маркетинг дестинацій
туризм
маркетингові стратегії
пандемія COVID-19

Як цитувати

Семак, Б. Б. (2021). ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА МАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ . Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі, 1(2), 64-71. https://doi.org/10.36477/tourismhospcee-2-8

Анотація

У статті досліджується вплив пандемії COVID-19 на маркетинг туристичних дестинацій. Акцентується увага на тому, що пандемія COVID-19 стала справжнім викликом для туристичних компаній у всьому світі і спонукала їх до суттєвого перегляду маркетингових стратегій та програм в умовах ринку, котрий вже ніколи не буде таким, як раніше. Основним завданням даного наукового дослідження є вивчення особливостей маркетингу туристичних дестинацій в умовах пандемії COVID-19 та розробка переліку практично орієнтованих рекомендацій для профільних державних установ та туристичних підприємств для здійснення ефективної маркетингової діяльності та адаптації маркетингових стратегій до цих умов. Для ефективного вирішення проблем у сфері маркетингу дестинацій в умовах пандемії COVID-19 було сформульовано ряд рекомендацій, котрі можуть бути впроваджені профільними державними установами та туристичними підприємствами, котрі спеціалізуються на обслуговуванні туристів у туристичних дестинаціях.

https://doi.org/10.36477/tourismhospcee-2-8
PDF

Посилання

Molina A., Gómez M., Martín-Consuegra D. Tourism marketing information and destination image management. African Journal of Business Management. Vol. 4(5). 2010. Pp. 722–728.

Демків Ю. М., Стукач Т. М. Українська туристична галузь у світовому середовищі: адаптація за умов впливу глобальної міжнародної кризи COVID-19. Бізнес-навігатор. 2020. Вип. 4. С. 18–25. DOI: https://doi.org/10.32847/business-navigator.60-3.

Шайда С., Полякова Ю. Вплив пандемії COVID-19 на міжнародний туризм. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. 2021. DOI: https://doi.org/10.36074/logos-05.02.2021.v2.11

Sotiriadis M. Tourism Destination Marketing: Academic Knowledge. Encyclopedia 2021, 1. Pp. 42v56. DOI: https://doi.org/10.3390/encyclopedia1010007.

Даниліна С. О., Коцюрубенко Г. М., Шикіна О. В. Фінансово-економічні наслідки пандемії для світової туристичної галузі. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 52-1. С. 29–34. DOI: https://doi.org/10.32843/bses.52-4

Toubes D. R., Araújo Vila N., Fraiz Brea J. A. Changes in Consumption Patterns and Tourist Promotion after the COVID-19 Pandemic. J. Theor. Appl. Electron. Commer. Res. 2021, 16, 1332–1352. DOI: https://doi.org/10.3390/ jtaer16050.

Lindley J. How important is marketing for the hospitality industry. URL: https://www.instantprint.co.uk/think-big/growing-your-business/how-important-is-marketing-for-the-hospitality-industry (дата звернення: 16.05.2021).

Зануда А. Коронавірус: скільки втрачає туризм. ВВС News Україна, 16 березня 2020. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/features-51870285 (дата звернення: 11.05.2021).

Шикіна О. В., Гончаренко Я. Є., Козловський Р. С. Тенденції розвитку міжнародного туризму. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі. 2020. С. 15. URL: https://science.kname.edu.ua/images/dok/konferentsii/2020konf/17_04_2020_compressed.pdf (дата звернення: 12.05.2021).

Molina A., Gómez M. and Martín-Consuegra D. (2010), Tourism marketing information and destination image management, African Journal of Business Management, vol. 4(5), pp. 722–728.

Demkiv, Yu. M. and Stukach, T. M. (2020), Ukrains'ka turystychna haluz' u svitovomu seredovyschi: adaptatsiia za umov vplyvu hlobal'noi mizhnarodnoi kryzy COVID-19, Biznes-navihator, vyp. 4, s. 18–25. DOI: https://doi.org/10.32847/business-navigator.60-3.

Shajda S. and Poliakova Yu. (2021), Vplyv pandemii COVID-19 na mizhnarodnyj turyzm. Zbirnyk naukovykh prats' ΛΌHOΣ. DOI: https://doi.org/10.36074/logos-05.02.2021.v2.11

Sotiriadis M. Tourism Destination Marketing: Academic Knowledge. Encyclopedia 2021, 1, pp. 42–56. DOI: https://doi.org/10.3390/encyclopedia1010007.

Danylina, S. O. and Kotsiurubenko, H. M. and Shykina, O. V. (2020), Finansovo-ekonomichni naslidky pandemii dlia svitovoi turystychnoi haluzi, Prychornomors'ki ekonomichni studii, vyp. 52-1, s. 29–34. DOI: https://doi.org/10.32843/bses.52-4

Toubes, D. R., Araújo Vila, N., Fraiz Brea, J. A. (2021), Changes in Consumption Patterns and Tourist Promotion after the COVID-19 Pandemic. J. Theor. Appl. Electron. Commer. Res. 16, 1332–1352. DOI: https://doi.org/10.3390/jtaer16050.

Lindley J. How important is marketing for the hospitality industry, available at: https://www.instantprint.co.uk/think-big/growing-your-business/how-important-is-marketing-for-the-hospitality-industry (аccessed: 16.05.2021).

Zanuda A. Koronavirus: skil'ky vtrachaie turyzm. VVS News Ukraina, 16 bereznia 2020, available at : https://www.bbc.com/ukrainian/features-51870285 (аccessed: 11.05.2021).

Shykina, O. V. Honcharenko, Ya. Ye. and Kozlovs'kyj, R. S. (2020), Tendentsii rozvytku mizhnarodnoho turyzmu. Suchasni tendentsii rozvytku industrii turyzmu ta hostynnosti u konkurentnomu seredovyschi, s. 15, available at: https://science.kname.edu.ua/images/dok/konferentsii/2020konf/17_04_2020_compressed.pdf (аccessed: 12.05.2021).