МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ТУРИСТСЬКОЇ ОСВІТИ
Анотація
Анотація. В статті досліджено систему діагностування і моніторингу навчального процесу в професійній туристській освіті. Розглянуто відмінність у підходах до системи моніторингу у вітчизняній і зарубіжній практиці, етапи дослідження якості освітніх процесів у навчальних закладах, напрями вивчення основних показників діяльності, періодичність контролю якості навчального процесу, значення стандартів, які є необхідною умовою та підґрунтям моніторингу в освіті. За результатами дослідження розроблено рекомендації щодо створення ефективної системи моніторингу якості професійної туристичної освіти. Даний моніторинг у вищих навчальних закладах повинен здійснюватися за ієрархічною системою управління.
Посилання
2. Кісіль М. В. Моніторинг як складова системи управління якістю вищої освіти / М. В. Кісіль // Розвиток публічного адміністрування на засадах менеджменту: Європейський контекст : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Д. : ДРІДУ НАДУ, 2009. – С. 188-190.
3. Лукіна Т. Види моніторингових досліджень / Лукіна Т. // Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи / [за заг. ред. О. І. Локшиної]. – К. : КІС, 2004. – С. 41-47.
4. Моніторинг навчальної діяльності [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://e-lear-ning.kubg.edu.ua/course/view.php?id=60.