ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Анотація
Анотація. У статті розглянуто пріоритетні напрями підвищення соціально-економічної ефективності функціонування підприємств сфери послуг в Україні. Проведено моніторинг розвитку ділової активності суб’єктів підприємницької діяльності сфери послуг. Здійснено аналіз структуроформуючих факторів, які здійснюють пріоритетний вплив на задоволення платоспроможного попиту існуючих та потенційних споживачів послуг. Виявлено та згруповано чинники обмеженості споживання населенням України послуг та наведено концептуальний підхід до нормування забезпеченості населення соціальними послугами. Досліджено тенденції розвитку сфери платних та безоплатних послуг на регіональному рівні та запропоновано систему показників оцінки даного процесу.
Посилання
2. Лавлок Кристофер. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия / Лавлок Кристофер; [пер. с англ.]. - [4-е изд.]. – М. : Издательский дом “Вильямс”, 2005. - 1008 с.
3. Мак-Дональд М. Сфера услуг. Полное пошаговое руководство по маркетинговому планированию / М. Мак-Дональд, Э. Пэйн; [пер. с англ.]. – М. : Эксмо, 2009. – 448 с.
4. Мальська М. П. Просторові системи пос-луг (теорія, методологія, практика) : монографія / М. П. Мальська. – К. : Знання, 2009. – 363 с.
5. Нестеров А. В. Сервис и услуги: комплекс-ный подход / Нестеров А. В. – М. : ГУ ВШЭ, 2007. – 150 с.
6. Офіційний сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua.
7. Румянцев А. П. Світовий ринок послуг : навч. посіб. / А. П. Румянцев, Ю. О. Коваленко. – К. : ЦНЛ, 2006. – 456 с.
8. Світовий ринок товарів та послуг : у 2-х ч. : підручник / А. А. Мазаракі, Є. М. Воронова, І. В. Чаус, Н. П. Ващенко. – Х. : Ранок, 2008. – 240 с.
9. Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг : підручник / Л. В. Ткаченко. – К. : ЦНЛ, 2003. – 192 с.
10. Циганкова Т. М. Міжнародна торгівля : навч. посібник / Т. М. Циганкова, Л. П. Петрашко, Т. В. Кальченко. – К. : КНЕУ, 2001. – 488 с.
11. Шлійко А. В. Економіка підприємництва на ринку товарів і послуг : навч. посіб. / А. В. Шлійко. – К. : ЦНЛ, 2008. – 376 с.