УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИМИ КАНАЛАМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
У статті визначено базові елементи обміну інформацією на телекомунікаційних підприємствах. Наведено класифікацію інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств. Висвітлено фактори, які впливають на вибір інформаційного каналу при передачі інформації. Представлено фактори, які впливають на місткість інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств. Метою статті є аналіз комунікацій та інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств. Встановлено, що інформація і комунікація тісно пов’язані між собою, оскільки саме комунікація забезпечує отримання зацікавленими суб’єктами тієї чи іншої інформації. Завдання комунікаційного процесу полягає в забезпеченні розуміння суб’єктом отриманої інформації, що є предметом обміну. Процес комунікації навіть в одному напрямку проходить через безліч посередників, оскільки під час передачі інформації відбувається її затримка і спотворення. Крім того, інформація може перетворюватися в залежності від того, кому вона адресована. Ефективність роботи того чи іншого інформаційного каналу залежить від того, наскільки він підходить для тієї інформації, яку потрібно передати. Емпіричні дослідження свідчать, що керівники підприємств різного рівня від 50 до 90% часу витрачають на комунікації, тобто вони зайняті в процесі комунікації, щоб реалізовувати свої ролі в міжособових відносинах, технологічних процесах, прийнятті рішень, виконанні функцій планування, обліку, аналізу, контролю та організації виконання рішень. Доведено, що аналіз інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств допоможе у своєчасній і коректній передачі інформації у внутрішньому і зовнішньому середовищі підприємства, а також підвищить якість та ефективність роботи підприємства в цілому.
Посилання
2. Андрусяк О. І. Особливості бізнес-комунікацій у системі міжнародних економічних відносин / О. І. Андрусяк // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №12(102). – С. 26-35.
3. Інформаційні системи в менеджменті : навч. посібник / [А. Є. Батюк, З. П. Двуліт, К. М. Обе-льовська та ін.]. – Львів : Національний університет “Львівська політехніка” (Інформ.-вид. центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту післядипломної освіти), “Інтелект-Захід”, 2004. – 520 с.
4. Захарченко А. П. Загальні принципи аналізу інформаційних потоків у Інтернеті / А. П. Захар-ченко // Наукові записки Інституту журналістики. – 2010. – Т. 41. – С. 80-85.
5. Мізюк Б. М. Стратегічне управління підприємством / Б. М. Мізюк. – Львів : Коопосвіта, 1999. – 388 с.
6. Матвієнко О. В. Основи менеджменту інфор-маційних систем : навч. посібник / О. В. Матвієнко, М. Н. Цивін. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 176 с.
7. Питерс Т. В поисках эффективного управления / Т. Питерс, Р. Уотермен. – Москва, 1986. – 193 с.
8. Райзберг Б. А. Современный экономический словарь / Б. А. Райзберг, Л. Ш. Лозовский, Е. Б. Стародубцева. – [2-е изд., испр.]. - М. : ИНФРА-М., 1999. – 479 с.
9. Види інформаційних каналів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.frontmanagement.org/fomants-61-1.html.
10. Електронні канали комунікації: функції, переваги, недоліки [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/ jspui/bitstream/ 123456789/20149/1/28.pdf.
11. Інтранет [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Інтранет.