№ 12 (2025): Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі
Головна
Архіви
Про журнал
ВІДКРИТИЙ ДОСТУП
ПУБЛІКАЦІЙНА ЕТИКА
РЕЦЕНЗУВАННЯ
ПРОТИДІЯ ПЛАГІАТУ
РОЗГЛЯД ІНФОРМАЦІЇ ТА ЗВЕРНЕНЬ
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
ДЛЯ АВТОРІВ
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
№ 12 (2025)
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Статті
М. Ю. Барна, В. Д. Яблонь
5-13
ІМПЕРАТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ В УМОВАХ ВІЙНИ
PDF
Т. М. Брикова
14-20
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ НЕБЕЗПЕКИ РОБОТИ ФАХІВЦІВ БАРНОЇ СПРАВИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
PDF
М. В. Вовк, О. Я. Гримак
21-26
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
PDF
Т. В. Герасименко
27-35
ТУРИСТИЧНА ІНФРАСТРУКТУРА – ДРАЙВЕР ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ
PDF
М. І. Глух
36-42
ОСОБЛИВОСТІ ВНУТРІШНЬОЇ ТА ЗОВНІШНЬОЇ КОМУНІКАЦІЇ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ
PDF
О. В. Лазарєва, А. Ю. Мась, Д. В. Стерлєв
43-48
ВПРОВАДЖЕННЯ ПРІОРИТЕТІВ ЕКОЛОГІЗАЦІЇ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ У ПОСТВОЄННИЙ ПЕРІОД
PDF
Ю. Б. Миронов
49-56
ІННОВАЦІЙНА ПАРАДИГМА УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ ТУРИЗМУ НА ПРИРОДООХОРОННИХ ТЕРИТОРІЯХ
PDF
О. Б. Осінська, М. Я. Топорницька
57-62
СТИМУЛЮВАННЯ РЕКРЕАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ФАКТОРУ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТІЙКОСТІ СУБ’ЄКТІВ ТУРИЗМУ В У МОВАХ ВІЙНИ
PDF
І. М. Чайка, Н. І. Дністрянська
63-67
СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ ТА ЇХНІ МАРКЕТИНГОВІ МОЖЛИВОСТІ
PDF
Н. М. Чорна
68-75
ЛОКАЛЬНА КУХНЯ ЯК ГАСТРОНОМІЧНИЙ БРЕНД ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ