No. 11 (2024): Tourism and Hospitality Industry in Central and Eastern Europe
Tourism and Hospitality Industry in Central and Eastern Europe
Tourism and Hospitality Industry in Central and Eastern Europe
Home
Archives
About the Journal
OPEN-ACCESS
PUBLICATION ETHICS
PEER-REVIEW PROCESS
PLAGIARISM POLICY
CONSIDERATION OF INFORMATION AND APPEALS
EDITORIAL BOARD
FOR AUTHORS
CONTACTS
Login
Change the language. The current language is:
English
Українська
Login
Change the language. The current language is:
English
Українська
No. 11 (2024)
Issue
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА (Українська)
ЗМІСТ (Українська)
Articles
Ganna Gorina
5-16
INTEGRAL ASSESSMENT OF TOURISM DEVELOPMENT IN ŁÓDŹ AND ŁÓDŹ VOIVODESHIP IN 2004–2021
PDF
Nadija Ostrovska, Bohdan Luhovyi
17-23
POLICY INSTRUMENTS FOR PROMOTING THE DEVELOPMENT OF ENTREPRENEURSHIP IN THE FIELD OF EXCURSION ACTIVITIES IN UKRAINE IN CRISIS CONDITIONS
PDF (Українська)
Yulia Stavska, Roman Yaroshynskyi
24-34
PROMOTION TECHNOLOGIES OF A RESTAURANT ESTABLISHMENT: THE CASE OF A NON-NETWORK ENTERPRISE IN THE CONDITIONS OF WAR
PDF (Українська)
Maria Turchynyak, Bohdana Polotai, Angelina Danchyshyn
35-42
UKRAINIAN WINE PRODUCTION IN THE CONDITIONS OF WAR
PDF (Українська)
Yuliya Khramtsova
43-51
АНАЛІЗ ЧАСТО ВИКОРИСТОВУВАНИХ У ТУРИЗМІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ПОСТІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙ, ПРОБЛЕМИ В ЇХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ТА ВПРОВАДЖЕННІ
PDF (Українська)
Viktoriia Tserklevych, Anna Dil, Karina Petryshena
52-64
РОЗВИТОК БРЕНДУ РЕСТОРАНУ В УМОВАХ ВІЙНИ: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, «LOCAL FOOD», ТУРИСТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ
PDF (Українська)