№ 2 (2021): Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі

Статті

Halina Powęska
5-13
DOBRA KULTURY JAKO OBIEKTY AKTYWIZACJI TURYSTYCZNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH O DOMINUJĄCEJ ROLI WALORÓW WYPOCZYNKOWYCH
PDF
Д. І. Басюк, Т. Л. Мостенська, М. Г. Руднєва, О. І. Арабаджийський
14-20
СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ
PDF
О. В. Виноградова, Н. І. Дрокіна
21-29
SERM СТРАТЕГІЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
PDF
Mitsenko Mitsenko, Riznyk Riznyk
30-39
MANAGEMENT OF LABOR MOTIVATION ON ENTERPRISES OF SANATORIUM-RESORT COMPLEX
PDF
Г. Т. П’ятницька
40-48
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ КРИЗИ
PDF
Р. В. Сагайдак-Никитюк, С. В. Барнатович
49-53
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ КАТЕГОРІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
PDF
І. І. Свидрук
54-63
ДЕТЕРМІНАНТИ РАДИКАЛЬНИХ ІННОВАЦІЙ У КЛАСТЕРНИХ УТВОРЕННЯХ КУЛЬТУРНОГО ТУРИЗМУ
PDF
Б. Б. Семак
64-71
ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА МАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ
PDF
І. І. Тучковська
72-77
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ: ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
PDF